ضامنی تشریح کرد؛

آخرین جزئیات بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی شهری

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۲هزار راننده تاکسی برای استفاده از مزایای بیمه تکمیلی درمان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه ثبت‌نام رانندگان تا پایان فروردین ماه جاری جمع بندی می‌شود این در حالیست که برای اجرای بیمه‌تکمیلی باید تعداد ثبت‌نامی‌ها به حدنصاب مدنظر برسد تا بیمه تکمیلی درمان رانندگان و خانواده‌هایشان نهایی و اجرایی شود، اظهار کرد: حق‌بیمه پرداختی ماهانه ۴۵ هزار تومان به ازای هر فرد خانوار است.

وی افزود: رانندگان تاکسی به همراه اعضای خانواده‌هایشان در کشور تقریباً یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هستند که باید حدود یک ششم از این جمعیت برای ثبت نام بیمه تکمیل درمان اقدام کنند، تا این بیمه نهایی و اجرایی شود، بنابراین رانندگان باید هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام به سامانه این مرکز مراجعه و جهت تکمیل پرونده اقدام کنند.

ضامنی با بیان اینکه رانندگان و خانوار آن‌ها با پرداخت ماهانه ۴۵ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی درمان بهره‌مند شوند، گفت: اگر اطلاعات تکمیل شود با حدود ۱۵ روز تاخیر این بیمه اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص بسته خدمتی بیمه تکمیلی رانندگان نیز گفت: در این بسته ۱۸ خدمت تعریف شده است؛ به عنوان مثال هزینه‌های اعمال جراحی تخصصی تا سقف ۱۴ میلیون تومان، هزینه‌های اعمال زایمان طبیعی و سزارین ۲میلیون تومان، جبران هزینه‌های رفع عیوب انکساری چشم یک میلیون تومان و غیره به بیمه شدگان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور همچنین به نحوه پرداخت اقساط بیمه نیز اشاره کرد و گفت: هنگامی که رانندگان تشکیل پرونده می‌دهند و بیمه‌نامه‌های آن‌ها صادر می‌شود، توسط بانک شماره کارت مجازی به‌ آن‌ها پیامک و اقساط آن‌ها مشخص می‌شود و آن‌ها می‌توانند به صورت اینترنتی یا با مراجعه به شعب نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: هر گونه افزایش کرایه تاکسی تا قبل از اعلام رسمی غیر قانونی است/ مردم پول اضافه ندهند


وی ادامه داد: رانندگانی که خوش حساب باشند و اقساط خود را به موقع پرداخت کنند، پیامکی به آن‌ها ارسال می‌شود که در صورت تأیید به صورت اتوماتیک بیمه‌نامه‌های مد نظرشان اعم از بیمه تکمیلی، شخص ثالث و غیره صادر خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به بیمه شخص ثالث نیز اشاره کرد و گفت: داد: رانندگان تاکسی باید برای ثبت نام بیمه‌های شخص ثالث و سایر بیمه‌های مورد نیاز، به نمایندگی‌هایی سراسر کشور مراجعه کنند تا بدون مراجعه به بانک تشکیل پرونده انجام شود و با یک فقره چک بدون ضامن گشایش اعتبار صورت گیرد و بیمه نامه‌های خود را دریافت کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار