ارسال ۱۲۹ هزار دز واکسیناسیون دامی به مناطق سیل زده

مدیرکل دامپزشکی همدان از ارسال ۱۲۹ هزار دز واکسیناسیون دامی به مناطق سیل زده خبر داد.

ارسال ۱۲۹ هزار دز واکسیناسیون دامی به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود رضا رسولی، مدیرکل دامپزشکی همدان بیان کرد: به دنبال بارندگی‌های چند روز گذشته در کشور و بروز سیل در بیشتر نقاط استان لرستان، شاهد خسارات زیادی به مردم بودیم که موجب از بین رفتن خانه‌ها و قطع راه‌های ارتباطی با این مناطق بود.

وی اظهار داشت: به همین منظور و با توجه به وظیفه امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از فاجعه سیل، اداره کل دامپزشکی استان همدان با تهیه امکانات از این اداره کل و شرکت‌های پخش دارو و واکسن موجود در استان به سیلزدگان کمک کرد.

مدیرکل دامپزشکی همدان افزود: در همین راستا اقلامی شامل ۴۰۳ لیتر انواع مایع‌های ضدعفونی کننده، ۱۵۰ لیتر سم سایپرمترین، ۸۱ هزار دز واکسن تب برفکی بی والان، ۴۸ هزار دز واکسن شاربن، یک دستگاه سمپاش موتوری، ۲ دستگاه خودرو به همراه اکیپ واکسیناسیون و یک اکیپ سم پاش، به همراه مجموعه‌ای از مکمل‌های درمانی، کنستانتره‌های مختلف، انواع آنتی بیوتیک برای کمک به دامداران مناطق سیل زده در استان لرستان ارسال شد.

رسولی با اشاره به تجهیز و اعزام همکاران اداره کل دامپزشکی استان همدان به مناطق سیل زده استان لرستان اظهار داشت: ارزش ریالی این محموله‌ها یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بوده که به منظور کمک به سیل زدگان و دامداران در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تعداد ۲۳ تخته پتو نیز از محل کمک‌های نقدی همکاران اداره کل دامپزشکی استان همدان خریداری و به جمعیت هلال احمر استان تحویل و به مناطق سیل زده شمال کشور اهدا شد.

انتهای پیام/ب

۱۲۹ هزار دز واکسیناسیون دامی به مناطق سیل زده ارسال شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار