حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هدف استکبار از تحریم کشورمان تحت فشار قرار دادن مردم است

یک فعال اصولگرا از دوگانگی رفتار آمریکا انتقاد کرد و هدف استکبار از تحریم کشورمان تحت فشار قرار دادن مردم دانست.

آمریکا به دنبال سیاه نماییستسیدمحمد حسینی، فعال اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب  و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ارزیابی تناقضات  حساب‌های هلال احمر توسط آمریکا در کنار ابراز همدردی آنان با مردم سیل‌زده کشورمان پرداخت و گفت: دوگانگی در رفتار‌های آمریکا کاملا مشهود است، تناقضی که خود مردم آمریکا هم از آن به عنوان یک شوخی زشت یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوادثی مانند سیل بسیاری از کشور‌ها حمایت و کمک می‌کنند، در کشور‌های پیشرفته هم این نوع حوادث مشکل ایجاد می‌کند، مانند طوفان‌هایی که در آمریکا به وقوع می‌پیوند، اتفاقی که در ایران رخ داد، یک اتفاق بی سابقه بود و چندین استان درگیر سیل شدند.

حسینی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: در چنین مواردی تمامی کشور‌ها باید کمک کنند، اما به واسطه تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران تصویب کرده، مبادلاتی صورت نمی‌گیرد و بانک‌ها جرات  کمک‌های ارسالی افراد را هم ندارند به دلیل اینکه بعد از آن تحریم می‌شوند.

این فعال اصولگرا در پایان با اشاره به پیام تبریک آمریکا به مناسبت عید و ابراز همدردی آن‌ها با ایرانیان گفت: با رفتاری که آمریکا دارد، این تبریک‌ها نوعی سیاه نمایی است و برخی از تحلیلگران آنان هدف آمریکا را از انجام چنین اقداماتی را ایجاد فشار به مردم، تضعیف نظام و  بسترسازی برای انجام مذاکرات با ایرانیان می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار