دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

سایپا ۳ - پیکان ۱ / جدال خودروسازان داخلی به سود دایی تمام شد

دیدار معوقه تیم‌های سایپا و پیکان از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برتری ۳ بریک به سود شاگردان دایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار معوقه تیم‌های سایپا و پیکان از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهرقدس آغاز شد.

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، رضا اسدی، معین عباسیان، سیدابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی، محمدصادق بارانی، سیدپیمان میری

ترکیب پیکان:

سیدمهران موسوی، فراز امامعلی، مهدی مومنی، ماهان رحمانی، مارکو ووکسویچ، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، مهدی امینی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی، امیرحسین حسین کریمی

گزارش لحظه به لحظه/ سایپا صفر - پیکان صفر

حاشیه های پیش از دیدار:

کیفیت زمین ورزشگاه شهدا برای این بازی در سطح مطلوبی بود.

محمد قاضی که در زمان حضورش در نفت تهران زیر نظر کادرفنی فعلی سایپا بازی می‌کرد پیش از شروع این دیدار با دایی و دستیارانش خوش و بش گرمی انجام داد و البته پیش از آغاز بازی هم از دایی رخصت گرفت.

کمتر از ۵۰ هوادار برای تماشای یکی از دربی‌های پایتخت به ورزشگاه شهدا آمده بودند که بیشتر آن‌ها از تیم سایپا حمایت می‌کردند.

علی دایی پیش از شروع بازی برای رعایت کسوت سمت حسین فرکی رفت و با او خوش و بش گرمی انجام داد.

ماهان رحمانی با رفتن سمت کادرفنی سایپا با ابراهیم صادقی و نیمکت نشین‌های این تیم خوش و بش کرد.

در سوی مقابل هم حامد فلاح زاده، روزبه شاه علی دوست، آرش رضاوند از حسین فرکی رخصت گرفتند.

یکی از بازیکنان سایپا با دسته گل سمت حسین فرکی رفت.

امین حاج محمدی، علی دشتی، محمد سلطانی مهر، ابوالفضل رزاق پور از بازیکنان ۲ تیم بودند که با حضور در جایگاه ویژه این بازی را تماشا کردند.

گزارش لحظه به لحظه/ سایپا صفر - پیکان صفر

دیدار دو تیم آغاز شد.

دقیقه ۱۰: آرش رضاوند با پاس در عمق آرمان رمضانی را صاحب توپ کرد، اما مهدی امینی در موقعیتی تک به تک از زاویه بسته با واکنشی خوب مانع به ثمر رسیدن گل سایپا شد.

دقیقه ۱۲: شوت از راه دور فراز امامعلی با اختلاف کمی از بالای دروازه سایپا بیرون رفت.

پس از اینکه رضا علیاری ۲ بار با پاس‌های اشتباه توپ را به اوت زد علی دایی سر این بازیکن معترض شد. علی دایی لحظاتی بعد به دلیل خطای مدافع پیکان روی پیمان میری به این بازیکن معترض شد.

دقیقه ۱۳: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی معین عباسیان با ضربه نوک پای سارفو در حالتی نامتعادل در اختیار دروازه بان پیکان قرار گرفت.

با وجود اعلام خطا روی هافبک سایپا در دقیقه ۱۶ علی دایی به داور چهارم اعتراض کرده و اعتقاد داشت حسن اکرمی (داور بازی) باید به مدافع پیکان کارت زرد بدهد.

دقیقه ۱۹: روی پاس در عرض معین عباسیان و پرش آرمان رمضانی توپ در اختیار محمد صادق بارانی قرار گرفت که ضربه او را امینی با واکنشی تماشایی راهی کرنر کرد. در این لحظه هواداران پیکان به امینی لقب کاسیاس دادند.

دقیقه ۲۵: حامد فلاح زاده شوت مهاجم پیکان را دفع کرد و در ریباند هم ضربه امیرحسین کریمی از پشت محوطه جریمه سایپا به شکل خطرناکی از بالای دروازه این تیم راهی اوت شد.

دقیقه ۲۹: معین عباسیان با ارسالی زمینی در آستانه دروازه پیکان صادق بارانی را صاحب توپ کرد تا او در مقابل دروازه خالی دروزاه تیم سابقش را باز کند.

گزارش لحظه به لحظه/ سایپا ۲ - پیکان ۱

جالب اینجاست بارانی که تا سال گذشته به عنوان کاپیتان پیکان برای این تیم به میدان می رفت پس از این گل به خوشحالی پرداخت و زیر پیراهنش که منقش به نام یکی از ائمه بود مقابل دوربین عکاسان به نمایش گذاشت.

دقیقه ۳۴ : روی حرکت رضا اسدی و پاس در عرض او آرمان رمضانی گل دوم سایپا را به ثمر رساند و پس از شادی گل سمت علی دایی رفت و او را بوسید.

دقیقه ۳۸: ارسال شاهین ثاقبی با ضربه سر محمد قاضی در دستان فلاح زاده آرام گرفت.

دقیقه ۴۰: آرمان رمضانی با پاس به پشت محوطه جریمه پیکان بارانی را صاحب توپ کرد اما این بار امینی ضربه او را جمع کرد.

نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر سایپا به پایان رسید.

ابتدای نیمه دوم امیر روستایی جای مهدی مومنی وارد بازی شد.

مهدی امینی با وجود حضور در زمین برای تعویض لباسش به رختکن بازگشت تا نیمه دوم با دقایقی تاخیر شروع شود.

دقیقه ۴۸: رضا علیاری به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون امد و زیرنظر کادر پزشکی سایپا مداوا شد.

دقیقه ۵۰: ضربه امیر روستایی به شکل فوق العاده خطرناکی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه سایپا بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: روی حرکت در عرض بازیکن سایپا و ضربه سعید واسعی توپ به بدن مدافع سایپا برخورد کرد تا فرصت خوب پیکانی‌ها از بین برود.

دقیقه ۵۴: روی ارسال کرنر پیکان و پاس بازیکن این تیم به ماهان رحمانی، این هافبک با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه گل اول تیمش را وارد دروازه فلاح زاده کرد.

دقیقه ۵۴: ساموئل سارفو با حرکتی مشکوک درون محوطه جریمه سایپا شاهین ثاقبی را سرنگون کرد، اما داور اعتقادی با اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه ۵۵ رضا اسدی به دلیل خطا روی بازیکن پیکان از داور کارت زرد گرفت.

گزارش لحظه به لحظه/ سایپا ۲ - پیکان ۱

دقیقه ۵۶: امیرحسین حسین زاده در ترکیب سایپا جای آرش رضاوند را گرفت.

دقیقه ۵۸: ارسال بازیکن پیکان روی دروازه سایپا با ضربه سر حجت حق وردی همراه شد که حامد فلاح زاده با واکنشی تماشایی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶۰: پیمان میری جای خود را در ترکیب سایپا به رضا جعفری داد.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را ۲۳۰ نفر اعلام کرد.

دقیقه ۶۱: ضربه ایستگاهی معین عباسیان با ضربه سر ساموئل سارفو بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: جر و بحث رضا اسدی با صادق بارانی در میانه زمین سبب شد بازیکنان سایپا برای جلوگیری از ادامه این تنش وارد عمل شوند. این امر با تذکر دایی به شاگردانش پایان یافت.

دقیقه ۶۵: ضربه ایستگاهی عباسیان از سمت چپ زمین پیکان با برخورد به تیر افقی دروازه امینی بیرون رفت. 

دقیقه ۶۸: عیسی آل کثیر جای شاهین ثاقبی در ترکیب پیکان به بازی آمد‌. در این لحظه آل کثیر به دلیل سابقه بازی زیر نظر علی دایی در نفت تهران از او رخصت گرفت.

دقیقه ۷۶: ضربه فراز امامعلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه سایپا بیرون رفت.

سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ هم از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کرد.

دقیقه ۷۸: مهران موسوی، مدافع پیکان به دلیل خطا روی امیرحسین حسین زاده در موقعیت ضد حمله سایپا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۹: ضربه ایستگاهی زیبای معین عباسیان به محل تلاقی تیر افقی و عمودی دروازه پیکان برخورد کرد تا این هافبک مشهدی سایپا در زدن ضربه تیر دبل کند.

دقیقه ۸۰: رضا جعفری در موقعیتی ایده آل با ضربه ای روی پا به توپ ضربه زد که این شوت با اختلاف کمی از بالای دروازه پیکان راهی اوت شد.

دقیقه ۸۳: یک جیمی جامپ خود را از وسط زمین به مقابل نیمکت سایپا رساند تا علی دایی را در آغوش بگیرد، اما سرمربی سایپا که لحظه‌ای از این موضوع دچار غافلگیری و حتی ترس شد اجازه نداد این جیمی جامپ به او دست بزند و در نهایت علی حاتم، سرپرست سایپا این جیمی جامپ را گرفت و ماموران انتظامی هم او را بازداشت کردند.

گزارش لحظه به لحظه/ سایپا ۲ - پیکان ۱

دقیقه ۹۰: علی دایی مصطفی نائیج پور را جای ابوالفضل جلالی به زمین فرستاد.

دقیقه ۱+۹۰: روی ضربه ایستگاهی رضا اسدی در برخورد با فراز امامعلی دچار اسیب دیدگی از ناحیه سر شد که این امر اعتراص علی دایی را به همراه داشت.

دقیقه ۲+۹۰: امیر حسین حسین زاده با استارتی انفجاری از بین ۲ مدافع پیکان عبور کرد و به دنبال عبور از مهدی امینی در موقعیت تک به تک توپ را لحظاتی روی خط نگه داشت و در نهایت آن را به گل سوم سایپا تبدیل کرد تا علی دایی به شدت خوشحالی کند.

انتهای پیام/

برتری شاگردان دایی برابر پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار