در عملیات مشترک پلیس سمنان و استان مرکزی:

یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد/دستگیری قاچاقچی مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در عملیات منسجم و مشترک پلیس سمنان و استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با اجرای عملیات منسجم و هماهنگ با حضور تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و یگان‌هایی از استان‌های سمنان و مرکزی یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی با بیان اینکه دستگیری سوداگران مرگ طی چند ماه کار اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان صورت گرفت، افزود: سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای این باند مواد مخدر در انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر ماحصل این تلاش‌های اطلاعاتی بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه پیگیری‌های ویژه و بررسی‌های تخصصی این پرونده بزرگ مواد مخدر با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا صورت گرفت، گفت: عملیات دستگیری سوداگران مرگ با حضور تیم‌های عملیاتی ناجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و مرکزی انجام شد.

سردار قاسمی با بیان اینکه یک تریلی حامل محموله هروئین مذکور در اطراف شهرستان ساوه بود، گفت: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم هروئین کشف، یکی از عاملان قاچاق مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

انتهای پیام / گ

کشف مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار