استاندار مرکزی

میزان بارش‌های استان مرکزی در سی سال گذشته بی‌ سابقه بود

استاندار مرکزی گفت: میزان بارش‌ها و ورود این حجم آب به استان در سی سال گذشته بی‌ سابقه بود.

میزان بارش‌های  استان مرکزی در سی سال گذشته بی‌نظیر بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ استاندار مرکزی  در نشست فعالان شهرستان ساوه گفت: میزان بارش‌ها و ورود این حجم اب به استان در سی سال گذشته بی‌ سابقه بود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست فعالان شهرستان ساوه گفت: میزان بارش‌ها و ورود این حجم اب به استان در سی سال گذشته بی‌نظیر بود.

آقازاده میانگین بارش استان مرکزی ۲۵۰را میلی متر بیان کرد و افزود: یکی از سال‌های پرباران استان مرکزی را با بارش حدود ۵۰۰ میلی متر در حال عبور هستیم که با مدیریت مطلوب ستاد بحران، خسارت‌ها کاهش پیدا کرد وظرف دو هفته‌ی آینده بخشی از خسارت‌ها جبران خواهد شد.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده اضافه کرد: حدود ۷ واگن قطار باری کمک‌های مردمی با همکاری بسیج به مناطق سیل زده ارسال شد و امیدواریم با استمرار این کمک‌ها تا استقرار شرایط عادی ادامه پیدا کند و کمک‌های مردمی از طریق نهاد‌ها و موسسات مردم نهاد جمع آوری و هدایت شود.

افزایش صادرات استان مرکزی مرهون زحمات مردم، بخش خصوصی و دولت است

استاندار مرکزی به صادرات هم اشاره و بیان کرد: برای اولین بار در سال ۹۷ استان مرکزی یک میلیارد و سیزده میلیون صادرات غیرنفتی استان مرکزی بود که مرهون زحمات مردم بخش خصوصی و دولت بود.

وی اظهار کرد: استان مرکزی با وجود اینکه یک استان صنعتی است، در سال گذشته با کمترین چالش کارگری در سطح استان روبه رو به رو بودیم و بخاطر همبستگی ملی شاهد رونق تولید در جامعه بودیم.

آقازاده ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه مستقیما مردم را هدف گرفته و اینک با توجه به شعار سال در رونق تولید باید با همبستگی و با تولید بیشتر کشور را از بحران‌ها با سلامت عبور کنیم.

وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال تاکید کرد: افزایش مشارکت مردم می‌تواند منشا یک مجلس کارآمد شود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.