لاهوتی در صحن علنی:

دنیا جنایات آمریکایی‌ها را فراموش نخواهد کرد

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با تاکید بر این که سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و صیانت از انقلاب است» گفت: آمریکایی‌ها با این اقدامات نمی‌توانند جنایات خود را پاک کنند.

دنیا جنایات آمریکایی‌ها را فراموش نخواهد کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۱۵۰ قانون اساسی ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران بیان کرد: ما در اصل ۱۵۰ قانون اساسی سپاه را حافظ دستاوردهای انقلاب و صیانت از انقلاب اسلامی می‌دانیم. آمریکایی‌ها فراموش کردند که عامل اصلی تروریست در دنیا خودشان هستند و با این کارها نمی‌توانند جنایات خود را کنار بگذارند.

وی در ادامه اظهار کرد: ۱۷ هزار شهید را در همین کشور به ما تحویل دادند؛ آنها فراموش کردند که چگونه ناو آمریکایی، هواپیمای ما بر روی آسمان زد اما دنیا فراموش نکرده است.

لاهوتی خطاب به هیات رییسه تاکید کرد: ما قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه را در سال ۶۹ تصویب کردیم از شما می‌خواهیم دستور جلسه را تغییر دهید تا در خصوص اقدام وحشیانه آمریکا تصمیمی اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار