کمک ۵۳ میلیون تومانی امدادگران کرمانی به سیل‌زدگان

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: امدادگران کمیته امداد استان کرمان تاکنون ۵۳ میلیون تومان از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان کرمان گفت: با توجه به وقوع سیل در مناطق مختلف کشور و ایجاد خسارات شدید به هموطنان ، امدادگران کمیته امداد استان کرمان ضمن فعالیت برای جلب مشارکت‌های مردمی همراه با مردم خیر و نوع‌دوست بخشی از حقوق خود را به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

وی بابیان اینکه امدادگران کمیته امداد استان کرمان در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روز در حال جمع‌آوری کمک‌های مردم برای سیل‌زدگان بودند، گفت: هم‌چنین امدادگران کمیته امداد استان کرمان تاکنون ۵۳ میلیون تومان از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه به روش‌های دریافت کمک‌های مردمی از سوی کمیته امداد اشاره و بیان کرد: جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان کشور هم چنان ادامه دارد و مردم دیار کریمان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، واریز مستقیم به شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت به نام کمیته امداد و مراجعه حضوری به پایگاه‌های ویژه جمع‌آوری کمک در میدان‌های اصلی شهر‌ها و یا دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دست هم‌وطنان سیل‌زده برسانند.

مردم خیر و نیکوکار استان کرمان تا صبح دیروز (۱۹ فرودین) ۵۷۱ میلیون تومان به هموطنان سیل‌زده کشور کمک کرده‌اند و اولین کامیون کمک‌های مردم از استان کرمان طی هفته جاری به استان‌های سیل‌زده ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک های مردمی در کرمان برای سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار