مشکل ۳ خط انتقال آب در مجتمع گاماسیاب برطرف شد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند گفت: مشکل ۳ خط انتقال آب در مجتمع گاماسیاب این شهرستان مرتفع شد.

مشکل ۳ خط انتقال آب در مجتمع گاماسیاب برطرف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم طاهری، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند گفت: متأسفانه بر اثرجاری شدن سیل در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی، شاهد بحرانی شدن شرایط برخی روستا‌ها بودیم که درچنین شرایطی؛ شکستگی برخی خطوط انتقال آب، قطع آب در برخی نقاط و آسیب به تعدادی از تأسیسات و مخازن از جمله این مشکلات بود.

وی ادامه داد: ۴ خط انتقال آب در مجتمع آبرسانی گاماسیاب را بر اثر رانش زمین و شکستگی خطوط از دست دادیم که البته این ۴ خط، آبرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان نهاوند را عهداه دار بودند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند با بیان اینکه در دیگر نقاط روستایی شهرستان نیز با مشکل قطعی آب مواجه بودیم، افزود: پس از عادی شدن شرایط جوی، توانسیم مشکل ۳ خط از خطوط انتقال آب مجتمع آبرسانی گاماسیاب را مرتفع کنیم و البته مشکل خط چهارم به دلیل صعب‌ العبور بودن منطقه هنوز حل نشده و اکیپ و عوامل رفع حوادث در این خصوص مشغول به فعالیت هستند.

طاهری ادامه داد: بخشی از مشکلات به دلیل بسته شدن جاده منتهی به مجتمع آبرسانی است که در صورت رفع این مشکل، خط انتقال چهارم نیز ترمیم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در کنار مجتمع آبرسانی گاماسیاب سعی کردیم مشکل قطعی آب در برخی نقاط روستایی را مرتفع کنیم، گفت: در حال حاضر مشکل قطعی آب در روستا‌های قلعه قباد و گرده کندی با وارد کردن چاه به مدار انتقال به طور کامل رفع شده و در روستای سرخ کند نیز تنها در ساعاتی از روز با مشکل قطعی آب مواجه هستیم که با تلاش همکاران ما مشکل این روستا نیز به زودی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ب

رفع مشکل ۳ خط انتقال آب در مجتمع گاماسیاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.