قابلیت جدید واتس اپ برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی

سازندگان اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ به تازگی قصد دارند قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها که اپلیکیشن‌های مختلف اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها هر یک به منظور جلب نظر و رضایت کاربرانشان از قابلیت‌های شگفت‌انگیز و جدیدی رونمایی می‌کنند، پیام‌رسان واتس اپ نیز قصد دارد با معرفی ویژگی و قابلیت‌های جدیدی به پلتفرم خود، رضایت کاربرانش را جلب نماید.

خبر‌ها حاکی از آن است که واتس اپ نرم افزاری را برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی طراحی کرده است. با این قابلیت پیام‌هایی که بیش از چهار بار در گروه ارسال شده است دیگر نمایش داده نمی‌شوند؛ بنابراین با این ویژگی با انتشار اخبار جعلی مبارزه خواهد شد، البته کاربران می‌توانند متن را کپی کرده و آن را در گروه‌های مختلف ارسال کنند. همچنین این پیام‌رسان توانست یکی از آزار دهنده‌ترین مشکلاتش را اصلاح نماید و با قابلیت جدید هیچ کاربری نمی‌تواند سایرین را بدون اجازه در گروهی عضو نماید.

برای فعال کردن این ویژگی جدید باید به ترتیب به Settings، Privacy و Groups گرفته و از میان سه گزینه Everyone، My contacts و Nobody یکی را انتخاب کرده تا مشخص شود، چه کسی اجازه افزودن کاربران به گروه‌ها را دارد. این ویژگی جدید یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران واتس اپ در سرتاسر جهان را حل می‌کند، زیرا پیش از این هر کسی و حتی افراد غریبه تنها با در اختیار داشتن شماره تلفن یک فرد، امکان اضافه کردن او به گروه‌های واتس اپ را داشتند. در بخش اعظم این گونه موارد، کاربر ناچار می‌شد، خود اقدام به ترک گروه کند که باعث نارضایتی این دسته از کاربران می‌شد.

انتهای پیام/

ویژگی جدید واتس اپ باری محافظت از کاربران

برچسب ها: فناوری ، پیام رسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار