عبور امواج ضعیف از روی استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:امروز و فردا امواج ضعیفی از روی استان عبور می‌کند و بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه شمالی دور از انتظار نیست.

ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ا اشاره به وضعیت هوا، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار طی ۳ روز آینده است. امروز و فردا امواج ضعیفی از روی استان عبور می‌کند و بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امواج ناپایدار بر روی استان فعال هستند، گفت: بر این اساس امروز و فردا بارش‌های پراکنده، افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به دمای هوای اصفهان بیان کرد: بیشینه دمای هوا تغییر محسوسی ندارد و کمینه دما بین دو تا سه درجه روند افزایشی دارد. بیشینه دمای اصفهان ۲۱ و کمینه آن ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۹ درجه و سردترین نقطه بوئین میاندشت با ۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی با اشاره به میزان بارندگی شب گذشته استان اصفهان، اظهار داشت: بیشترین میزان بارش در آران و بیدگل با ۳.۵ میلیمتر و پس از آن نائین با ۱.۳ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.