کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج جو ناپایدار از شرق استان اصفهان طی امروز است.

ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به وضعیت هوا، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج جو ناپایدار از شرق استان طی امروز است.

وی افزود: روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه امواج ضعیفی از روی استان گذر خواهد کرد و بارش‌های پراکنده در جنوبی، غربی و شمال شرقی انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با بیان اینکه امواج ناپایدار در حال خروج از استان هستند، گفت: بر این اساس امروز در مناطق شرقی و شمالی استان، همچنان بارش‌های پراکنده و در سایر مناطق گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق بین یک تا سه درجه روند افزایشی و کمینه دما بین یک تا دو درجه روند کاهشی دارد.

سیدان ادامه داد: بیشینه دمای اصفهان ۲۱ و کمینه آن ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود و گرم‌ترین نقطه استان کاشان با ۲۵ درجه و سردترین نقطه بوئین میاندشت با یک درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به میزان بارندگی شب گذشته استان اصفهان، اظهار داشت: بیشترین میزان بارش در سمیرم ۱۰.۲ میلیمتر و پس از آن نائین با ۸.۹ میلیمتر، خور و بیابانک ۷.۹ میلیمتر، کبوترآباد ۷ میلیمتر، فریدون‌شهر ۵ میلیمتر و شهر اصفهان ۴ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار