نگاهی به وضعیت تردد در جاده‌های استان خوزستان

باتوجه به وجود سیلاب در برخی مسیر‌های خوزستان امکان تردد به کندی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محور عبدالخان به بستان به عنوان پل ارتباط دهنده به مرز چذابه با تلاشی که انجام گرفته حفظ شده است تا تردد در آن انجام بگیرد.

وی افزود: پل عبدالخان به بستان به طول ۱۱۰ متر بر روی رودخانه کرخه به عنوان پل ارتباط دهنده به مرز چذابه با استحکام بخشی و حفظ خاکریز، حفظ شد و باتوجه به بالا آمدن دبی آب رودخانه کرخه، این پل به زیر آب نرفته و زیر بار ترافیک است.

یوسفی بیان داشت: پل موقت دیگری در صورت افزایش دبی آب رودخانه، برای تردد در این محور آماده شده است تا شرایط تردد در این محور حفظ شود و مشکلی برای تردد مردم به وجود نیاید.

رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر به علت بارندگی جاده‌های خوزستان لغزنده هستند و با توجه به آبگرفتگی محور اهواز – شوش تردد از این مسیر همچنان ممنوع است و بعید است به این زودی بازگشایی شود.

وی افزود: محور اهواز – ملاثانی – شوشتر – دزفول – اندیمشک و بالعکس به عنوان محور جایگزین این مسیر تعیین شده است که اکنون تردد در این مسیر به کندی انجام می‌شود و در مسیر اهواز – آبادان مشکلی وجود ندارد و تردد انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

تردد در جاده های خوزستانه به کندی انجام می شود

برچسب ها: حوادث ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.