سپاه پاسداران مایه امید دوستان و خار چشم دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت : سپاه پاسداران مایه امید دوستان و خار چشم دشمنان است.

 سپاه پاسداران مایه امید دوستان و خار چشم دشمنان استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با گرامیداشت روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود نظام اسلامی و رکن  انقلابی گری و حافظ آرمان‌ها و اصول اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف افزود: گره‌های پیچیده زیادی در ۴۰ سال گذشته توسط سپاه گشوده شده و اکنون نیز در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی نقش آفرینی سپاه پاسداران در تحقق چشم انداز ۵۰ ساله آینده بسیار مهم و برجسته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان به اقدام احمقانه ترامپ در خصوص تروریستی خواندن سپاه اشاره کرد و گفت: سران امریکا و ترامپ خود سرچشمه تروریست و بزرگترین حامی خشونت و جنایت در جهان است و تروریست خواندن سپاه بیش از همه چیز حماقت و کودن بودن او انان را اثبات کرد.

حجت الاسلام صفی یاری ادامه داد: ترامپ و نتانیاهو و اذناب آنان باید بدانند سپاه پاسداران صرفا یک تشکیلات نظامی محدود و محصور نیست بلکه سپاه در جان و دل یک ملت و یک امت به وسعت دنیای اسلام ریشه دارد و بزودی همچون سیلی بنیان افکن ریشه استکبار و صهیونیسم را خواهد کند.

وی موضوع گیری اخیر آمریکا را احمقانه دانست و بیان داشت: این موضع گیری احمقانه ناشی از عصبانیت آمریکا و صهیونیسم از نفوذ راهبردی روز افزون تفکر اسلامی و انقلابی سپاه پاسدارن در جای جای کشور‌های مختلف است و طولی نخواهد کشید آمریکا و صهیونیسم از عصبانیت خواهند مرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بیان حضرت امام راحل که فرمود: اگرسپاه نبود کشور نبود گفت: این بیان امام یک شعار و یا تعارف نیست بلکه واقعیتی انکار ناپذیر است که امروز به روشنی در عرصه‌های گوناگون قابل مشاهده است.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان گفت: نامگذاری روز سوم شعبان و ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار مدال افتخاری برای پاسداران جان بر کف این مرزوبوم و اعلام آمادگی آنان ایثار و فداکاری در مسیر الهی است.
 
انتهای پیام/ن
 

شعار اگرسپاه نبود کشور نبود واقعیتی انکار ناپذیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.