سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قوا آماده خفه کردن توطئه‌های دشمنان در نطفه است

 فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان در سخنرانی پیش ازخطبه‌های نماز زنجان گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی با تمام قوا آماده خفه کردن توطئه‌های دشمنان در نطفه است.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان در سخنرانی پیش ازخطبه‌های نماز زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین (ع) هرگز تن به ذلت نداد و در دفاع از دین خدا و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و این موجب فزونی روز افزون عزت آن بزرگوار و خاندان مطهرش شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : نیرو‌های نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج، سربازان گمنام امام زمان عج و دستگاه‌های امنیتی در کنار هم فتنه‌های دشمن را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده اند و امنیت را به ارمغان آورده اند.

وی افزود :  تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از تدابیر ارزشمند امام راحل معرفی کرد و افزود: تشکیل نهاد مقدس بسیج تکمیل کننده حلقه سپاه شد که در کنار هم خدمات بسیاری در مبارزه با ضد انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام داده اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان بحران‌هایی که ضد انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایجاد کردند سپاه پاسداران انقلابی اسلامی حسینی وار در صحنه حاضر شدند و امروز هم این روحیه را قوی تر و بیشتر از قبل در خود دارند.

سردار کرمی بابیان اینکه سالانه بیش از ۲۰ هزار فعالیت فرهنگی از سوی سپاه و بسیج در استان صورت می‌گیرد افزود : امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی با تمام قوا آماده خفه کردن توطئه‌های دشمنان در نطفه است.

وی با اعلام این مطلب که دشمن در صدد ایجاد درگیری و تنش در کشور و دور کردن مردم و مسئولین از یکدیگر است گفت: جنگ جنگ اراده ایت و دشمن تلاش می‌کند اراده ملت را سرکوب و کشور ار به سمت شکست سوق دهد که باید همه ما هوشیار و با قدرت بیشتر پیش رویم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان افزود: در زمینه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های عمرانی تلاش بسیاری را شده است بطوری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ۵۵ سالن فرهنگی و ورزشی در اختیار جوانان قرار داده است.

سردار کرمی به انجام ۱۳۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور اشاره کرد و اعلام کرد: از این تعداد هزار پروژه در استان زنجان انجام شده است.

فرماندار سپاه انصارالمهدی عج استان افزود: در حوادث اخیر کشور هم همه نیرو‌های مسلح و خدماتی استان در کنار کردم بودند و دست در دست هم تلاش می‌کنیم مشکلات مناطق سیل زده را کاهش دهیم.

سردار کرمی گفت: همانطور که مردم همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند و مسئولان هم باید در کنار مردم و همراه با آنان باشند.

انتهای پیام /ک 

پاسداران درخط مقدم ایثار

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.