آبگرفتگی مردم منطقه عین ۲ را آزار می‌دهد

فرماندار اهواز گفت:طول کانال چمران چندین کیلومتر است که پس از انسداد نیز تا چند ساعت پس از اتمام عملیات، آبگرفتگی مردم منطقه عین ۲ را آزار می‌دهد و در انتهای این کانال، منازل مسکونی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز بیان کرد: آب از سد تنظیمی حمیدیه و کانال سلمان وارد پلیس راه خرمشهر و مناطق اطراف شد قرار بود سازمان آب و برق با انسداد کانال چمران مانع نفوذ آب به شهر اهواز شود و حتی پس از انسداد نیز تا چند ساعت پس از اتمام عملیات، آبگرفتگی مردم منطقه عین ۲ را آزار می‌دهد، زیرا در انتهای این کانال، منازل مسکونی قرار دارند.

وی افزود: مهار این کانال و رفع آبگرفتگی در منطقه عین ۲ به حدود ۳۰ کمپرسی نیاز دارد که تاکنون ۱۰ کمپرسی و ۳ لودر به این نقطه ارسال شد.

عالمی نیسی عنوان کرد: به دلیل بروز مشکل در نقاط مختلف اهواز، آمادگی خود را برای ترمیم این کانال اعلام می‌کنیم البته استاندار در بازدید از این منطقه بر روند حل مشکل نظارت کرده است.

فرماندار اهواز در پایان گفت: دبی کارون در مقطع اهواز به ۳ هزار و ۲۰۰ متر مکعب بر ثانیه رسیده و با تحکیم سیل بند‌ها تا سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ثانیه مشکلی شهر اهواز را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/م

مردم برخی مناطق خوزستان کماکان درگیر سیلاب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.