معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

یک هزار ایثارگر در سیل امسال خسارت دید

محمود پاکدل گفت: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته یک هزار و ۴۶۰ ایثارگر سراسر کشور در سیل امسال دچار حادثه و خسارت شده اند.

ایثارگران خسارت دیده در سیل امسال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: از این شمار ۵۰۰ نفر در گلستان، ۱۵۰ نفر در مازندران، ۲۵۰ نفر در ایلام، ۵۰۰ نفر در لرستان و ۶۴ نفر در فارس بر اثر سیل خسارت دیده اند.

وی با بیان اینکه تمامی جامعه ایثارگران از طریق شرکت کوثر بیمه هستند، ادامه داد: جبران خسارت‌های وارد شده به ایثارگران شامل جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال خواهد بود.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ذکر اینکه ارزیابی خسارت توسط این شرکت انجام شده افزود: پرداخت خسارت به ایثارگران برخی استان‌ها مثل مازندران و گلستان که از ابتدای سال درگیر سیل بوده اند، آماده پرداخت است.

پاکدل اضافه کرد: این نهاد همواره در همه امور یاری گر ایثارگران بوده و اگرچه برخی خسارت‌ها شاید جبرانش امکانپذیر نباشد، ولی این نهاد در تلاش است با کمک دولت و سایر نهاد‌ها بخشی از مشکلات این قشر را رفع کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: سیل اخیر اگرچه خسارت‌هایی را به بار آورد، ولی نمودی از روحیه جهادی و وحدت و انسجام در کشور بوجود آمد.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار با اشاره به بارش ۹۰۰ میلی متری باران امسال در استان ایلام بیان کرد: خوشبختانه با اقدام های پیشگیرانه از ورود خسارت های بیشتر به استان جلوگیری شد.

انتهای پیام/ د

یک هزار و ۴۶۰ ایثارگر خسارت دیده در سیل امسال

برچسب ها: ایثارگران ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.