تارخ سپاه با تاریخ انقلاب اسلامی گره خورده است

امام جمعه گناوه گفت: تارخ سپاه با تاریخ انقلاب اسلامی گره خورده است و سپاهیان در طول تاریخ قربانیان تروریست بوده اند.

سپاه در طول تاریخ قربانی تروریست بوده استحجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: از بدو اقلاب سپاه پاسداران تمام خود را وقف انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و ولایت کرده است و حضور سبز پوشان در تمام عرصه‌ها سبب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شده است 

وی تصریح کرد:اکنون در آستانه روز پاسدار دشمن بار دیگر خباثت خود را نشان داد و یک نهاد مقدس که خدماتش را در داخل و خارج از ایران آشکار است تروریست نامید.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه هر جا پای ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های نظام به میان آمده است سپاه حضور پر رنگ داشته است ادامه داد:اکنون که چندین استان کشورمان درگیر سیل زدگی هستند سپاه در کنار ارتش، وزارت دفاع، بسیج، نیروی انتظامی، روحانیون و گرو‌های مردمی عمر خود را وقف خدمت به مردم می‌کند.

حجت الاسلام  رکنی حسینی افزود:اگر تاریخ سپاه را ورق بزنیم خواهیم دید تارخ سپاه با تاریخ انقلاب اسلامی گره خورده است و این سپاه است که در طول تاریخ قربانی تروریست بوده است.

وی بیان کرد:امروز دشمنان به سبب شکست‌های داخلی و خارجی  یعنی شکست در سوریه، لبنان و عراق کینه خود را با تروریستی نامیدن سپاه اظهار کرده است.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: به خواست خدا و حق خون شهدای مظلوم سبزقامتان سپاه  محبت و دوستی مردم نسبت به سپاه بیشتر شده است تا جایی که امروز دیدیم نمایندگان مردم در مجلس با سلایق مختلف و گرایش‌های مختلف سیاسی یکصدا فریاد حمایت از سپاه پاسداران را سر دادند و نشان دادند دل در گرو این انقلاب دارند.

فرماندار شهرستان گناوه نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با تبریک ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با اشاره به اقدام دشمنان در تروریست نامیدن سپاه پاسداران گفت: این خباثت دشمنان باعث همبستگی و وحدت بیشتر در داخل کشور شده که مایه خرسندی است و امروز دیدیم که مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم جمهور و سران قوای سه گانه به حمایت از سپاه بر خواستند.

سید علی پاکنژاد افزود: ملت ایران اسلامی همواره همدل و همراه همدیگر هستند و دشمن احساس کرد که با خباثت باعث تفرقه بین مردم و مسئولان شود، ولی به کوری چشم آن‌ها که برای خدشه به انقلاب دسیسه چینی می‌کنند همواره این دسیسه‌ها باعث وحدت و همدلی بیشتر مردم شده است و این بار نیز همدلی و وحدت ملت بیشتر شد.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم در دفاع و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی حافظ این ارزش‌ها باشیم.

فرماندار گناوه تاکید کرد: همه ما مدافع حریم ولایت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و امروز وحدت و یکپارچگی و همدلی و اتحاد در سطح کشور بیش از گذشته نمایان شد که همین امر سبب خشم دشمنان شده است.

پاکنژاد با تاکید بر اینکه در مقابله با این خباثت دشمنان، مسئولان و مردم کشورمان نشان دادند که وحدت و همدلی سرلوحه کار‌های ما است اضافه کرد: دشمنان بدانند اگر وحدت و اتحاد ما مورد حمله قرار گیرد همه پشت سر ولایت و رهبری معظم انقلاب قرار خواهیم گرفت و حافظ ارزش‌های نظام مقدس اسلامی که حاصل خون شهدای گلگون کفن است هستیم.

وی گفت: اگر چه تضارب آرا و اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد، اما افتخار همه ما این است که به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی از ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کنیم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: امروز باید وحدت و همدلی در کشور هر چه بیشتر حفظ شود و همین وحدت و همدلی باعث خشم بیشتر دشمنان می‌شود.

پاکنژاد گفت: اقدامات سپاه پاسداران در ارائه خدمات به مردم و همراهی ملت با این نهاد مقدس باعث خشم دشمنان و اینگونه خباثت‌ها شده که اینگونه اقدامات دشمنان باعث نفرت بیشتر ملت از آن‌ها می‌شود و این برای سپاه و مدافعان انقلاب افتخار است.

وی بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی ایثارگران و رزمندگان است که همه باید در دفاع از آن کوشا باشیم.

انتهای پیام/م

هر جا پای ارزش‌های انقلاب و نظام به میان آمده است سپاه حضورداشته است

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.