نقش آفرینی‌های سپاه پاسداران خواب خوش استکبار را به کابوس تبدیل کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در بیانیه‌ای اقدام نابخردانه رژیم جنایتکار آمریکا را محکوم کرد.

نقش آفرینی‌های سپاه پاسداران خواب خوش استکبار را به کابوس تبدیل کرد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اقدام نابخردانه رژیم جنایتکار آمریکا در قراردادن نام پرافتخار و پرآوازه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران بعنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته نشان داد که شجره طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان، حرکت انقلابی و جهاد می‌تراود و پاسدار کشور و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

نقش آفرینی‌های مخلص و بی ریای سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها در کشور و مجامع بین المللی، خواب خوش استکبار را به کابوس تبدیل کرده و سال‌ها شاهد هجمه‌های سنگین رسانه‌ای از سوی آنان بر علیه سپاه پاسداران بوده‌ایم.

با این اقدام سفیهانه آمریکا، محبوبیت سپاه پاسداران دوچندان شده و مردم با بصیرت ایران اسلامی، یکپارچه با شعار "من یک سپاهی‌ام" به دشمنان انقلاب نشان خواهند داد که امنیت ملی و نیرو‌های قدرتمند مسلح ما از خطوط قرمز ما هستند و با تمام وجود، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم.

انتهای  پیام/ز

 

سپاه پاسداران  بزرگترین دستاورد‌ انقلاب اسلامی

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار