اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان به لرستان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان به لرستان خبرداد.

اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان به لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مرتضی قائمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به‌منظور کمک به هم‌وطنان عزیز تشکیل شد.

وی اظهار داشت: دانشگاهیان واحد همدان یک روز از حقوق خود را برای کمک به خانواده‌های آسیب ‌دیده از سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان اختصاص دادند.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای رسالت‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌عنوان نهادی مردمی و اجتماعی و با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان توسط صورت گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: علاوه بر این کمک‌های نقدی ارسال ماشین آلات سنگین این واحد دانشگاهی به همراه آب ‌معدنی و اقلام موردنیاز آسیب دیدگاه از سیل در استان لرستان از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی جهت کاهش آسیب دیدگان از سیل در استان لرستان است.

وی بیان کرد: اعزام گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه نیز با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به‌منظور کمک به هم‌وطنان عزیز انجام شده است.
انتهای پیام/ج

اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان به لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.