معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد:

انتخاب ۵۳ معین اقتصادی در خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۳ معین اقتصادی در خراسان رضوی انتخاب شد،که از ظرفیت آن‌ها در تدوین برنامه‌های عملیاتی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه تهیه برنامه راهبردی عملیاتی اهداف اقتصادی استان در سال ۹۸ گفت:خراسان رضوی با ۱۲ منطقه و با هدف بهره‌گیری از شاخص‌های توسعه متوازن، الگوی مثلث توسعه اقتصادی را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد:️ لازم است چند محور عملکردی به ویژه در حوزه‌های اشتغال، تولید، توسعه صادرات، رشد سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید، تسهیلات بانکی و طرح‌های پیشران اقتصادی شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های اقتصادی استان در قالب شاخص‌های کیفی و کمی قابل اندازه‌گیری مشخص مدنظر قرار گیرد تا بتوان با نظارت مستمر در طی سال عملکرد قابل سنجشی را در پایان سال گزارش کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به عملکرد بانک‌های استان گفت: خالص پرداختی در بانک‌ها ۷۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ بوده است و بانک‌های استان باید با ارتقاء نسبت مصارف به منابع، بسترساز بهبود سرمایه‌گذاری و افزایش تولید شوند.

رسولیان افزود: حل مشکلات و به ویژه تفویض اختیار‌های مورد نیاز در حوزه بانکی احصاء تا با برگزاری جلساتی تخصصی در سطح ملی زمینه ارتقای عملکرد بانک‌های استان میسر شود.

انتهای پیام//آ. ح


بانک‌های استان باید در جهت بهبود سرمایه گذاری تلاش کنند

برچسب ها: اشتغال ، استائداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.