واکنش نُجَباء به شرارت جدید ترامپ: شانه‌به‌شانه برادرانمان در سپاه‌ پاسداران می‌ایستیم

مقاومت اسلامی نُجَباء اقدام خصمانه دولت امریکا در افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی را به‌شدت محکوم کرد.

واکنش نُجَباء به شرارت جدید ترامپ: شانه‌به‌شانه برادرانمان در سپاه‌پاسداران می‌ایستیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شورای سیاسی و شورای اجرایی مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌هایی جداگانه، به تروریستی معرفی شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جانب سرکردگان کاخ سفید واکنش منفی نشان دادند.

مقاومت اسلامی نُجَباء اقدام خصمانه دولت امریکا در افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی را به‌شدت محکوم کرد.

در بیانیه شورای سیاسی این جنبش با اشاره به شکست‌های آمریکا در سوریه و عراق و یمن، آمده است: شیطان بزرگ در جنگ مستمر علیه جمهوری اسلامی ایران، از مسیر فشار دیپلماتیک و محاصره اقتصادی ظالمانه به مقصود نرسیده و ناامید شده است.

این شورا گنجاندن سپاه پاسداران در زمره گروه‌های تروریستی را یک تصمیم "بی‌سابقه" از جانب ترامپ توصیف کرده و افزوده است: سپاه یکی از بخش‌های مهم نیرو‌های مسلح ایران است و این امر بدین معناست که آمریکا و مزدورانش ـ. از جمله رژیم صهیونیستی ـ. به‌دنبال روشن نگه داشتن شعله جنگ در منطقه هستند.

در ادامه بیانیه، ضمن محکومیت شدید اقدام رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، خاطرنشان شده است: تصمیم این فرد بزدل [ترامپ] چیزی جز جوهری بر کاغذ نیست؛ زیرا آمریکا پیش‌تر نیز ده‌ها گروه و شخصیت را در لیست تروریسم قرار داده که از آن جمله می‌توان به حزب‌الله قهرمان و مقاومت اسلامی نُجَباء اشاره کرد.

شورای سیاسی نُجَباء در پایان بر ایستادگی در کنار جمهوری اسلامی و ملت ایران در برابر هرگونه تجاوز تأکید نمود و سازمان‌های بین‌المللی و ملت‌های آزاده عرب را به ایفای مسئولیت اخلاقی و قانونی برای مقابله با این تصمیم بی‌ارزش فرا خواند.

همچنین رئیس شورای اجرایی نُجَباء در بیانیه‌ای جداگانه، دولت امریکا را "دجال شرور" خواند که در سراسر جهان به خون‌ریزی مشغول است و خود مستحق عنوان تروریست می‌باشد.

«نصر الشمری» تصریح کرد: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء شانه به شانه برادرانمان در سپاه پاسداران می‌ایستیم، زیرا این نهاد نقش بزرگی در شکست پروژه‌های استکبار داشته است.

وی در انتها ابراز اطمینان کرد که تصمیم تحریک‌آمیز دولت آمریکا و رئیس احمق آن، بر صلابت اراده و ایمان مجاهدان خواهد افزود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
نصر من الله و فتح قریب و بشر صابرین،تشکیل مقاومت یکپارچه اسلامی و معتقد به جهاد برای ظهور حضرت حجت عج یکی از نشانه های نزدیکی فرج آقا امام زمان عج است.عاشقانه و پر امید قلب خود را به خدا و اهل بیت سلام الله مخصوصا آقا امام زمان عج گره بزنید که سحر نزدیک است.
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
اگر چنین نمی شد فردای آینده در عراق هم نیروهای مردمی و وفادار به دولت که حافظ جان و مال و نوامیس کشور عراق هستند نیز شامل قانون ارتش عراق تروریست است میشد......که محصول دالتونهای هیئت حاکمه آمریکاست نه تنها عراق بلکه تمام نیروهای مردمی که خالصانه در کنار ارتش سوریه ارتش لبنان و....با ارتش تروریستی آمریکا در حال نبردند ارتششان تروریستی اعلام می شد..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
نجبا برای یمن است؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
ترامپ دیونه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
دم بچه های نجبا (شرافتمندان) خیلی گرم.
آخرین اخبار