روایتی خواندنی از دیدار اخیر مداحان با رهبر انقلاب +عکس

روایتی زیبا و خواندنی از دیدار اخیر مداحان با حضرت آیت الله خامنه‌ای را که خانم فاطمه نانی‌زاد آن را به رشته تحریر درآورده است، می‌خوانید.

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) در اسفند ماه سال گذشته، جمعی از مداحان اهل بیت(علیهم السلام) با حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. در این دیدار جمعی از بانوان شاعر که سروده‌های آئینی داشتند نیز حاضر بودند. آنچه در ادامه می‌خوانید، روایت این دیدار به قلم بانوی شاعر، خانم فاطمه نانی‌زاد است که کانال ریحانه، از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، آن را منتشر کرده است.

«انرژی مثبت!

شوق دیدار حضرت آقا اونقدر بی‌حساب بود که اثر داروهای خواب آور سرماخوردگی رو بی اثر کنه و سرساعت هفت و نیم آماده حرکت باشم، صبح دلپذیری بود صبح سه شنبه، خونه رو با تبریک روز مادر به مادرم به مقصد حسینیه‌ی امام خمینی ترک کردم. با بچه‌ها (چند نفر از بانوان شاعر) ساعت هشت و نیم قرار داشتم اما گوشیم از ساعت هشت زنگ خورد.

اشتیاق دیدار در وجود اونا هم بی قرارشون کرده بود که خیلی پیش از زمانی که وعده داشتیم به محل حسینیه رسیده بودند، تمام مسیر با خانم عسگری (مدیر داخلی انتشارات موسسه شهرستان ادب) به گفتگو در مورد انرژی مثبتی که از این دیدار خواهیم گرفت گذشت و این نکته که با وجودی که ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) سالهاست به دیدار مادحین و شاعران هیاتی سرا اختصاص داره، بهتر نبود به دیدار بانوان موفق کشور -در هر عرصه ای- با حضرت آقا اختصاص داشت!؟!

در خیابان منتهی به حسینیه، نصیبا و سمیه و لیلا و سمانه منتظرمون هستند، نصیبا با سارای ۵ ساله ش اومده و من فکر می‌کنم سارا از امروز چه خاطره شیرینی به آینده ش خواهد برد.

از گیت ها که رد میشیم تازه یادم میوفته صبحانه نخورده، دارو هامو خوردم و حالا باید با این ضعف تا انتهای مراسم کنار بیآم اما.... چند لحظه بعد میز پذیرایی شیر و شیرینی در آستانه ورودی حسینیه ما رو به پذیرایی فرا می خونه.

وارد حسینیه میشیم، بلبلان آستان آل الله که در انتظار حضرت ماه نشستند، یکی یکی با الحان مختلف ابیاتی رو زمزمه می کنند و اینطوری زمان انتظار رو قابل تحمل.

دیگه صبری برای کسی نمونده، زمزمه‌ی «ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم» از گوشه و کنار بلند شده...

بالاخره لحظه موعود رسید و حضرت آقا در میان شور شیدایی و شعارهای شیرین و کوبنده‌ی حضار وارد شدند.

اشک شوق چشم های خیلی ها رو همراهی می کرد.

سیده فرشته حسینی شاعر جوان خوش قریحه و خواهر شهید مدافع وطن یکی از اونها بود.

مجری در کنار معرفی و دعوت از هر مداح، شاعر شعری که قرار بود اون مداح بخونه رو هم معرفی می کرد که به نظرم بسیار قابل تقدیر و ارزشمند بود.

بین شاعرانی که شعرهاشون توسط مادحین آل الله اجرا شد سید حمیدرضا برقعی بیشترین سهم رو داشت. نوبت به شعرخوانی شاعر اهل بیت مجید تال رسید، شعر و اجرای خوبش چندین و چندبار با تحسین حضار مواجه شد.

برنامه به لحظه های دل انگیز خودش رسید. لحظه‌هایی که چشم دوخته بودیم به کلام آقا و ذوق می‌کردیم؛ آقا در مورد ازدواج و استحکام خانواده توصیه هایی فرمودند و تاکید داشتند «ازدواج دیرهنگام و فرزند آوری کم برنامه دشمن علیه خانواده ست».

مراسم به پایان میرسه و حضار در میان شعار و شور اشک شون حضرت آقا رو بدرقه می کنند.

می روی و گریه می آید مرا

اندکی بنشین که باران بگذرد

می شنوم که مثل من عده‌ای در حسرت چند کلمه صحبت با آقا از حسینیه خارج میشن.

خدارو شکر می کنیم از بابت دیدار، نصیبا و سمیه و سمانه و لیلا اولین دیدارشون بود و از ما حال بهتری دارن این انرژی از نگاهشون بیرون میریزه، مسیر اومده رو بر می گردیم، با خودم میگم چه جالب، صبح از اشتیاق و بی تابی احساس می کردیم هر چی میایم نمی رسیم اما الان چقدر زود رسیدیم به ورودی.

چند روزی هست از دیدار میگذره و من مستم از یک لحظه دیدارش هنوز.

روایتی زیبا و خواندنی از دیدار اخیر مداحان با رهبر معظم انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار