نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد؛

حضرت ابوالفضل (ع) الگوی جانبازان و سنگرنشین‌های انقلاب اسلامی

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه حضرت عباس (ع) برای ماندگاری دین خدا از همه چیز خود گذشت گفت: جانبازان و سنگرنشین‌های انقلاب اسلامی باید حضرت ابوالفضل (ع) را الگوی خود قرار دهند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت عباس (ع) گفت: جانبازان و سنگرنشین‌های انقلاب اسلامی باید حضرت ابوالفضل (ع) را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه حضرت ابوالفضل (ع) دو درس بزرگ بصیرت و درک درست از واقعیت‌های زمان را به ما آموخت، افزود: حضرت عباس (ع) تابلویی را برای ما بلند کرد که در جلوی چشم سنگرنشین‌ها وجود دارد و آن این است که سر، دست و پا می‌دهم، اما دین را نمی‌دهم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حضرت عباس (ع) برای ماندگاری دین خدا از همه چیز خود گذشت، تصریح کرد: در جریان نهضت عاشورا امام حسین (ع) الگوی بزرگ همه آزادگان است، در جریان کربلا پیروان حسینی وجود دارند که در رأس آن حضرت ابوالفضل (ع) قرار دارد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت عباس (ع) فرمود که با حسین (ع) بودن را خودم انتخاب کردم و آن را همراهی، ولی خدا می‌دانست که باید تسلیم فرمانگذار باشد و هر چه امام حسین (ع) می‌گفت: انجام می‌داد.

حاجی صادقی با اشاره به حمایت‌های حضرت عباس (ع) از اباعبدالله (ع) خاطرنشان کرد: در واقعه عاشورا حضرت عباس (ع) هرگز از امام حسین (ع) درباره علت قیام و اهداف آن سؤال نکرد بلکه تنها به پشتیبانی از سیدالشهدا (ع) پرداخت و ولایت‌مداری را در عمل ثابت کرد.

انتهای پیام/الف

حضرت عباس (ع) برای ماندگاری دین خدا از همه چیز خود گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار