با کمک دستگاه قضائی؛

مشکلات ۷ کارخانه و بنگاه تولیدی در کرمان حل شد

دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در کرمان گفت:ستاد استانی در مجموع به مشکلات ۱۴ فعال یا مجموعه اقتصادی رسیدگی که از این تعداد مشکلات ۷ نفر از فعالان بخش اقتصادی برطرف شد.

مشکلات ۷ کارخانه و بنگاه تولیدی در کرمان حل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی بخشی دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در کرمان گفت:مقرر گردید کارگروهی متشکل از دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و تولیدی جهت بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی تشکیل شود.

وی افزود: کمیته‌ای به منظور اتخاذ تدبیر قبل از صدور اجرائیه علیه فعالان اقتصادی که به جهت مشکلات حال حاضر از جمله بحث تحریم‌ها دچار مشکل شده اند وبه منظور جلوگیری از توقف فعالیت تولیدی تشکیل گردید.

دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در کرمان گفت: رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه اعضای ستاد و نهاد‌های نظارتی به صورت مستمر و هرماه دومرتبه از واحد‌های تولیدی دچار مشکل و متوقف به منظور رفع موانع تولید بازدید بعمل خواهند آورد.

لیست فعالان اقتصادی و کارآفرینان واقعی که دارای فعالیت مشروع در چارچوب قانون بوده اند و در زمینه اشتغال زایی موثر واقع شده اند به منظور حمایت حقوقی و قضائی به این ستاد معرفی شوند.

وی اظهار داشت: بخشی در تشریح اقدامات ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان اظهار داشت: کمیته حمایت قضایی- حقوقی امنیت اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری ذیل ستاد استانی نیز تشکیل شده است.

وی اعلام کرد: ستاد استانی در مجموع به مشکلات ۱۴ فعال یا مجموعه اقتصادی رسیدگی که از این تعداد مشکلات ۷ نفر از فعالان بخش اقتصادی برطرف شد و مشکلات ۶ نفردیگر به ستاد استانی جهت حل و فصل ارجاع گردیده است.

بخشی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۱ درخواست فعالان اقتصادی در حوزه‌های قضایی استان مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت:طی سال گذشته سه سمینار و سه جلسه آموزشی با حضور قضات سراسر استان جهت ایجاد وحدت رویه در دادگستری استان کرمان برگزار گردیده است.

وی ادامه داد:طی این مدت مسئولان و مقامات قضائی دادگستری استان کرمان در ۳۹ جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شرکت نموده اند و همچنین در بیش از ۱۰۰ جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان حضور داشته اند.
انتهای پیام/ح

حل مشکلات تولیدی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار