گردهمایی بزرگ جانبازان در مشهد برگزار شد

همزمان با شب ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) جشن گرامیداشت مقام جانباز با حضور پنج هزار نفر از جانبازان و خانواده های آن ها در مشهد برگزار شد.

گردهمایی بزرگ جانبازان در مشهد برگزار شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این مراسم گفت: همزمان با روز پاسدار شاهد قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکایی بوده ایم، در صورتی که خود خالق تروریسم است.

وی افزود: بر اساس سابقه تاریخی مواجهه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی با این اقدام آمریکا مردم و جهانیان به حقانیت نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی خواهند برد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری این گونه مجالس برای ارج نهادن به مقام جانبازان صورت می‌گیرد که امری پسندیده است، اما باید به جایگاه همسران این عزیزان نیز توجه شایسته‌ای شود چرا که پاسداشت زحمات همسران جانبازان در جامعه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر استاندار در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در راستای این طرح و با هدف محور قرار دادن مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تاکنون ۵۵ معین اقتصادی برای ۱۲ منطقه در استان تعیین شده است.

جعفری افزود: از جانبازان عزیز که با وجود برخی مشکلات و بی مهری‌ها همیشه در کنار نظام بوده اند و خوش درخشیده اند می‌خواهیم در نهاد‌های اقتصاد مقاومتی مذکور نیز مشارکت کنند، چراکه تنها راه رهایی کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های پیش رو طرح‌های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم شمار جانبازان این استان را بیش از ۴۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: جانبازان همچون گذشته در کنار نظام اسلامی ایستاده اند و اجازه نمی‌دهند دشمن این کشور و نظام را تهدید کند.

لازم به یادآوری است، در این جشن که شامگاه سه شنبه و با حضور مسئولان شهری و استانی و برنامه‌های هنری برگزار شده است، برخی مسئولان از نزدیک به گفتگو با جانبازان مشهدی پرداختند و با مسائل، مشکلات و خواسته‌های آن‌ها آشنا شدند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

گرامیداشت مقام جانباز با حضور ۵هزار نفر از جانبازان و خانواده‌های آن‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.