سپاه پاسداران بعنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : سپاه پاسداران بعنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی خواب خوش استکبار را به کابوس تبدیل کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در خصوص اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، گفت : سپاه پاسداران بعنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته نشان داد که شجره طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان، حرکت انقلابی و جهاد می‌تراود و پاسدار کشور و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی به دیدار روز گذشته جمعی از مدیران اجرایی استان، کارکنان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان اشاره و گفت : همه رفتیم تا ضمن همبستگی با سپاه قهرمان و قدردانی از اقدامات ارزشمند و همه جانبه سپاه پاسداران در خدمات‌رسانی گسترده به مناطق زلزله‌زده استان و همچنین اقدامات مهندسی و اجرایی در مهار سیل اخیر و امدادرسانی به‌ویژه در دیگر استان‌های بحران‌زده کشور و پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و حراست از کشور عزیزمان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام انقلابی اعلام کنیم.

وی گفت: نقش‌آفرینی‌های مخلص و بی‌ریای سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها در کشور و مجامع بین‌المللی، خواب خوش استکبار را به کابوس تبدیل کرده و سال‌ها شاهد هجمه‌های سنگین رسانه‌ای از سوی آنان علیه سپاه پاسداران بوده‌ایم.

سروری ادامه داد:آمریکا با این اقدام سفیهانه آمریکا، محبوبیت سپاه پاسداران دوچندان شده و مردم با بصیرت ایران اسلامی، یکپارچه با شعار «من یک سپاهی ام» به دشمنان انقلاب نشان خواهند داد، چون که امنیت ملی و نیرو‌های قدرتمند مسلح ما از خطوط قرمز ما هستند.

این مسؤول افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، پیامد این حرکات نابخردانه این است که ما آمریکا را از کشور بیرون انداختیم و بزودی از منطقه نیز بیرون خواهیم راند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا جرقه اضمحلال سیاسی آمریکا را در دنیا زده و به منفورترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا مبدل گشته است.

سروری در پایان، اظهار داشت: سپاه پاسداران نور چشم ما و عزیز همه اقشار مردم است و همه ما به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

سپاه پاسداران بعنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار