در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه‌اندازی قرارگاه‌های سازندگی بسیج اساتید در مناطق سیل زده

رئیس بسیج کارکنان وزارت علوم از راه اندازی قرارگاه‌های سازندگی بسیج اساتید در مناطق سیل زده خبر داد.

جهادگران دانشگاهی درحال حرکت به سمت مناطق سیل زده/ قرارگاه‌های سازندگی بسیج اساتید ایجاد شده‌اندحسین نصیرزاده رئیس بسیج کارکنان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حادثه  سیل اخیری که در استان‌های گلستان،‌ خوزستان و لرستان به وقوع پیوست بسیج کارکنان دانشگاه‌های کشور مطابق با برنامه ریزی‌ها برای ارائه کمک‌های مردمی آماده شده‌اند.

وی با اشاره به گروه‌های جهادی که در مناطق سیل زده حاضر هستند، گفت: امروز ۵۰ نفر از اعضای بسیج اساتید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تحت قالب گروه جهادی در حال رفتن به شهر پلدختر هستند.

نصیرزاده بیان کرد: دانشگاه آزاد قرارگاه‌های جهادی برای نیرو‌های بسیج و جهادگران دانشگاهی ایجاد کرده است و بسیج دانشجویی برای امدادرسانی به مردم در منطقه حضور دارد.

آمادگی گروه‌های جهادی برای حضور در خوزستان

رئیس بسیج کارکنان وزارت علوم تصریح کرد: قرارگاه‌های بسیج اساتید برای دریافت کمک‌های نقدی، غیرنقدی و بازسازی مناطق سیل زده ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: همچنین تعدادی از گروه‌های جهادی آماده هستند تا در صورت لزوم برای امدادرسانی به استان خوزستان بروند.

نصیرزاده با اشاره به تعداد نیرو‌های جهادگری که تاکنون در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده‌اند، گفت: حدود ۴۰۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده حاضر شده‌اند و به مردم کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار