سرپرست فناوری اطلاعات گاز استان فارس از صدور صورتحساب آنیِ گازب‌ها در سه شهر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی محمدپور سرپرست فناوری اطلاعات شرکت گاز استان فارس گفت: شهر‌های لپویی، زرقان و صدرا در این استان به سامانه آنی صدور قبض گاز پیوستند و به زودی همه شهر‌های فارس از این مزیت برخوردار خواهند شد و در محل کار یا منزل قبض گاز برای مشترکان صادر می‌شود.

وی افزود: در سامانه صدور آنی صورتحساب گاز، مامور اداره گاز با مراجعه به در منازل مشترکان و قرائت رقم کنتورگاز، اطلاعات را در نرم افزار موجود در تلفن همراه خود وارد کرده و پس از ارسال داده به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، صورتحساب گاز در چاپگری که همراه دارد چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می‌شود.

محمدپور ادامه داد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در این استان و در نظر گرفتن بسیاری از موارد از جمله گستردگی استان، فواصل شهر‌ها با مرکز استان، تعدد روستا‌ها و کیفیت آنتن دهی تلفن همراه، هم اینک در سه شهر لپویی، زرقان و صدرا این طرح به صورت آزمایشی اجرایی شده و نتایج آن موفقیت آمیز بوده است.

وی اظهار کرد: از جمله مزایای سامانه آنی گاز می‌توان به قرائت سریع و دقیق کنتور، از بین رفتن فاصله زمانی یک ماهه قرائت تا تحویل قبوض و کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از سامانه موقعیت یاب جغرافیایی (GPS) اشاره کرد.
به گفته محمدپور، با این روش هرگونه ابهام و یا اعتراض نسبت به ارقام منتشره در قبض گازب‌ها در حضور مامور اداره گاز رفع می‌شود و از مراجعه بعدی مشترکان به اداره گاز رسانی جلوگیری می‌کند.

سرپرست فناوری اطلاعات شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: در روش کنونی توزیع قبوض، امکان گم شدن برخی از قبض‌ها یا پرداخت‌های اشتباهی وجود دارد، اما در روش جدید آنی گاز در صورتی که مشترک در منزل حضور نداشته باشد، کنتورخوانی مجدد انجام می‌شود و قبض گاز حتما در اختیار مشترک قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م

صدور قبض آنی گاز برای مشترکان شهرهای زرقان، لپویی و صدرا

برچسب ها: گاز ، فناوری اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار