تروریست نامیدن سپاه یک حرکت سفیهانه از سوی دشمنان نظام

معاون ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمن خط تفرقه را دنبال می‌کند، گفت : تروریست نامیدن سپاه یک حرکت سفیهانه از سوی دشمنان نظام بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر عبدالعلی پورشاسب معاون ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیرو‌های مسلح در کرمانشاه با اشاره به سیل اخیر گفت : با موفقیت در برابر این بحران آن‌ها که کور بودند و قدرت‌های عظیم ایران را نمی‌دیدند چشمشان باز شد که ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و نیرو‌های مردمی چطور این بحران را مدیریت کردند.

وی اظهارات اخیر ترامپ در خصوص تروریست خواندن سپاه را یک حرکت سفیهانه عنوان کرد و گفت : از ترامپ دیوانه غیر از این انتظار نداریم.

معاون ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: همه دنیا می‌دانند که تروریست را چه کسی پرورش داد و حمایت کرد و خود ترامپ نیز در این خصوص ادعا کرد که اوباما تروریست‌های داعش را تربیت کرده است.

وی بیان داشت: در عراق و سوریه هر وقت عرصه را بر این تروریست‌ها تنگ می‌کردیم این هلی کوپتر‌های آمریکایی بودند که آن‌ها را از مهلکه خارج می‌کرد و همچنین هر جا نیاز به تسهیلات و تسلیحات داشتند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از راه هوایی برای آن‌ها تأمین می‌کردند.

امیر پورشاسب یادآور شد: اقدامات سپاه در مقابل این تروریست‌ها که در عراق و سوریه انجام داده شد در طول تاریخ بی نظیر است چرا که در مقابل عده‌ای می‌جنگیدند که اعتقادات اشتباهی را در پیش گرفته بودند.

وی ادامه داد: تروریست‌ها نطفه‌ای بودند که در زمان بوش کاشته شدن برای اینکه کشور‌های منطقه از جمله عراق، ایران و اردن را به چندین کشور تقسیم کنند، اما به فرموده رهبر ما در این جنگ نیز پیروز شدیم.

معاون ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این پیروزی بزرگترین نعمتی را که برای ما به دنبال داشت برقراری امنیت در کشور ما بود چرا که آن‌ها هدفی برای سوریه و عراق نداشتند و هدف اصلی آن‌ها ایران بود.

وی یادآور شد: یکی از اهداف سیاسی آمریکایی‌ها در تحریم‌ها و یاوه گویی‌ها از جمله تروریستی خواندن سپاه مقتدر ایران ایجاد تفرقه بین آحاد ملت، ارتش و سپاه است البته با این سخنان رئیس جمهور آمریکا وحدت ملی بین ارتش و سپاه و بقیه ملت بیشتر خواهد شد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با این گفته‌ها نه تنها تضعیف نمی‌شود بلکه قدرتمندتر ظاهر خواهد شد.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام (ره) فرمود: اگر زمانی دشمن از شما تعریف کرد نگران باشید و بترسید، وقتی که دشمن ما را تهدید می‌کند برای ما افتخار است افتخار می‌کنیم آمریکا ما را قبول ندارد و هیچ وقت نمی‌خواهیم آمریکا ما را قبول کند.

امیر پورشاسب اظهار داشت: آنچه در طول تاریخ به این مملکت آسیب رسانده است زیر چتر حمایت آمریکا و انگلیس بوده است و این تحریم سپاه اثری برای سپاه ندارد تقویت قدرت و اقتدار سپاه را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروز در بیش از ۱۵۰۰ نقطه از کشور و حتی کشور‌های همسایه که عزیزان سپاه در آنجا مستقر هستند بزرگداشت سالگرد شهادت صیاد شیرازی برگزار است گفت: شهید صیاد شیرازی در هر سنگری بود خاری در چشم ضد انقلاب بود.

معاون ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه به ذکر خاطراتی از شهید بزرگوار پرداخت و یادآور شد: ما وظیفه داریم در برگزاری چنین مراسماتی از شهدا یاد کنیم و خاطرات آن‌ها را برای جوانان بازگو کنیم تا آن‌ها را الگویی برای خود قرار دهند .

 

 

انتهای پیام/د

موفقیت در برابر بحران آن‌ها که کور بودند و قدرت‌های عظیم ایران را نمی‌دیدند چشمشان باز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.