دومین روز مراسم گلریزان جامعه ورزش برای کمک به سیل‌زدگان

مراسم گلریزان ورزش و جوانان استان تهران برای کمک به مناطق سیل زده صبح امروز در مجموعه ورزشی تختی برگزارشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از وزارت ورزش و جوانان در ابتدای مراسم گلریزان ورزش و جوانان استان تهران برای کمک به مناطق سیل زده عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وتوسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و‌جوانان ضمن تبریک ایام شعبانیه، تقارن ارسال محموله کمک به سیل زدگان با میلاد حضرت عباس (ع) را بسیار مبارک توصیف کرد.

او افزود: همه ما وقتی نام‌حضرت عباس علیه السلام را می‌شنویم‌حس خاصی پیدا می‌کنیم‌وبه یاد ایثار واز خودگذشتگی ایشان می‌افتیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همه قهرمانی‌ها وجانفشانی‌ها در حماسه حسینی یک طرف وجانبازی، فداکاری و گذشت حضرت عباس، بخش اثر گذاروقابل توجهی از حماسه کربلاست، بنابراین، بی جهت نیست که حضرت ابوالفضل را باب الحوائج می‌نامیم.

وی دربخش دیگری از سخنانش به ویژگی پهلوانان اشاره کرد وتوضیح داد:وقتی از پهلوانی صحبت می‌کنیم باید نمود‌های پهلوانی را هم مورد توجه قرار دهیم که یکی از بارزترین ویژگی‌ها پهلوانان، گره گشایی و‌رسیدگی به مشکلات مردم است.

عبدالحمید احمدی یاداور شد: وقتی بررسی می‌کنیم در مرام ومنش پهلوانان یک ویژگی بسیار پررنگ است و آن مردم است وهمه چیز فدای اولویت‌ها ورضایت منافع مردم است.

او‌گفت: امرور برخی از استان‌ها درگیر سیل شده وخسارت جدی دیدند، همزمان با این واقعه تلخ، همه مردم پای کارامدند در این اثنا، جامعه ورزش وقهرمانان با همان منش پهلوانی حضور خود را اعلام کردند.

 احمدی باتاکید براینکه این تلاش‌ها توسط مردم دیده می‌شود و‌رضایت مردم‌وخداوند را در‌پی دارد، اظهار داشت: امیدوارم توشه معنوی شامل همه کسانی شوذ که دراین کار خداپسندانه قدم برمی دارند.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان هم در کنار مردم پای کارامد وهمه توانش را به کار گرفت تا به سهم خودم در این کار مجاهدانه حضور پیدا کند و‌من قدردان این تلاش‌ها هستم.

در ادامه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز اظهار داشت:جامعه ورزش نماد پهلوانی است وحمایت از مردم سیل زده یکی از اقداماتی جوانمردانه و‌ویژگی پهلوانان است.

او در ادامه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حمایت از سیلزدگان ارائه کرد و گفت: این سومین کاروانی است که امسال به مناطق آسیب دیده از سیل، ارسال کرده ایم.

گل محمدی ادامه داد: هم اکنون شصت و پنج محموله به ارزش مادی یک میلیارد تومان ارسال شد و چنانچه زمان بیشتری داشتیم محموله‌های بیشتری ارسال می‌کردیم.

او با بیان اینکه حوائج مردم، نعمت الهی برای ماست بیان کرد: همه ما یک ملت هستیم و تا زمانی که نیاز مناطق سیل زده مرتفع نشده است این نهضت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

گلریزان برای کمک به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار