سطوتی: مراسم گلریزان برای ایجاد انسجام بین جامعه ورزش و سیل زدگان تشکیل شد

رئیس امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم گلریزان برای ایجاد انسجام بین جامعه ورزش و سیل زدگان با حضور اهالی ورزش تشکیل شد.

سطوتی: مراسم گلریزان برای ایجاد انسجام بین جامعه ورزش و سیل زدگان تشکیل شدجعفر سطوتی، رئیس امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم گلریزان برای کمک به سیل زدگان کشورمان بیان کرد: درگذشت برخی هموطن در حادثه سیل اخیر را تسلیت می‌گویم. گلریزان مراسم حسنه‌ای است که از گذشته در ورزش ایران پس از حوادث و مسائل مختلف اجتماعی برگزار شده است که از طریق آن به نیازمندان هموطن و مسلمان کمک می‌شود.

او ادامه داد: همانگونه که جامعه ورزش در سال‌های اخیر به مردم مظلوم فلسطین و یمن و زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد امسال هم دوشادوش تمام اقشار جامعه به صحنه آمد و به آسیب دیدگان سیل اخیر کمک کرد. ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های مختلف به صورت خودجوش به سیل زدگان کمک کردند و فدراسیون‌ها هم نیرو‌هایی را به نقاط مختلف اعزام کرده اند.

رئیس امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: مراسم امروز را برای ایجاد انسجام و همبستگی بین جامعه ورزش و سیل زدگان ایجاد کردیم. فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی در این مراسم حضور داشتند و با هماهنگی استانداری‌ها این کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید: گودرزی: ورزشکاران وام دار هواداران هستند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از سیل زدگان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار