منازل جامعه ایثارگران در برابر حوادث طبیعی بیمه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، گفت: منازل تمامی جامعه ایثارگان در برابر حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله بیمه است.

منازل جامعه ایثارگران در برابر حوادث طبیعی بیمه استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;سلیمان رستمیان،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، در جریان دیدار معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با استاندار ایلام، گفت: سیلابی که در روز‌های گذشته در ایلام و برخی از استان‌های دیگر رخ داد خسارتی را نیز به جامعه ایثارگران وارد کرد که در تلاشیم با جمع آوری آخرین آمار و برآورد خسارت‌ها نسبت به جبران آن‌ها اقدام کنیم.

وی، افزود: این خسارت‌ها در جامعه ایثارگران بیشتر در مناطق روستایی و عشایری مشهود بود که در اثر سیلاب زمین‌های زراعی و دام‌های آن‌ها دچار خسارت شده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور،  ادامه داد: هم اکنون منازل ایثارگران در برابر حوادث طبیعی بیمه هستند و در این ارتباط نباید نگرانی داشته باشند.

رستمیان گفت، تلاش در جهت کم کردن خانوار‌های آسیب دیده را از اهم برنامه دانست و از عموم دستگاه‌های مسئول خواست رفع احتیاجات جامعه ایثارگران در در اولویت قرار دهند.

 

انتهای پیام/با

منازل ایثارگران در برابر حوادث طبیعی بیمه هستند

برچسب ها: ایثارگران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.