قطبی: کیفیت بازی در ورزشگاه شهدای فولاد بالاتر است/ فوتبال ما باید در تمام قسمت‌ها حرفه‌ای شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار مهمی در پیش داریم و اگر این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود کیفیت مسابقه بالاتر می‌رود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: ابتدا از تمام مردم کشورم که بعد از حادثه سیل در کنار مردم بودند و به هموطنان خود کمک کردند تشکر می‌کنم. همه از دیدن این همدلی که بین مردم به وجود آمد خوشحال شدیم. دیدار مهمی در پیش داریم و بازی فردا برای خوزستان بسیار با اهمیت است. اگر این دیدار را در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار کنند کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت و بازیکنان از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود. این ورزشگاه افتخار استان است و چه بهتر که چنین بازی حساسی در این مکان برگزار شود.

قطبی: کیفیت بازی در ورزشگاه شهدای فولاد بالاتر می‌رود/ فوتبال ما باید در تمام قسمت‌ها حرفه‌ای شود

زمانی که در یک استادیوم جذاب فوتبال بازی می‌کنید انگیزه‌ی بازیکنان افزایش می‌یابد

او ادامه داد: زمانی که در یک استادیوم جذاب فوتبال بازی می‌کنید انگیزه‌ی بازیکنان افزایش می‌یابد. هر ۲ تیم استقلال خوزستان و فولاد دوست دارند فوتبال بازی کنند و بهتر است که این اتفاق در یک زمین خوب رخ دهد. ما باید به امنیت کسانی که به استادیوم می‌آیند فکر کنیم و ورزشگاه شهدای فولاد از این نظر نیز شرایط خوبی دارد.

از روزی که به این باشگاه آمدم به آینده آن فکر می‌کردم

قطبی در مورد اینکه در این فصل از رقابت‌ها برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند و یا برنامه ریزی باشگاه برای حضور پرقدرت‌تر فصل بعدی است گفت: من از روزی که به این باشگاه آمدم به آینده آن فکر می‌کردم. وقتی مربی مسئولیت تیم بزرگی به مانند فولاد را برعهده می‌گیرد لحظه‌ای نباید کم کاری کند. ما تا زمانی که شانس کسب سهمیه داشته باشیم برای بدست آوردنش تلاش می‌کنیم. وظیفه‌ی ما این است که در تمام بازی‌ها و در هر شرایطی برای پیروزی تلاش کنیم. تیم ما در هر بازی و هر روز در حال پیشرفت است.

فوتبال ما باید در تمام قسمت ها حرفه ای شود

او در مورد حرفه‌ای سازی فوتبال ایران گفت: یکی از اتفاقاتی که باید در فوتبال ما رخ دهد حرفه‌ای سازی است، نه فقط برای بازیکنان و مربیان بلکه در تمام عرصه‌ها. ما خیلی کار کرده ایم و دوست داریم در ۶ بازی باقی مانده تمام امتیازات را بدست آوریم. ما دوست داریم هر روز پیشرفت کنیم.

قطبی: کیفیت بازی در ورزشگاه شهدای فولاد بالاتر می‌رود/ فوتبال ما باید در تمام قسمت‌ها حرفه‌ای شود

برای گرفتن آی تی سی بازیکن خارجی مان به مشکل خوردیم

قطبی در مورد بازیکن خارجی که قصد جذبش را داشتند، اما موفق به این کار نشدند گفت: این بازیکن مشکل آی تی سی داشت و ما از ابتدا به دنبال جذب او بودیم. زمانی که منتظر آماده شدن ویزایش بود همراه یک تیم آماتور تمرین می‌کرد و در یک بازی هم به میدان رفت. به خاطر اینکه او برای این تیم آماتور بازی کرده بود باشگاه برای گرفتن آی تی سی او به مشکل خورد. به دنبال این هستیم که این بازیکن را برای فصل آینده جذب کنیم، چون هم از نظر فنی شرایط خوبی دارد و هم از نظر اخلاقی.

از ابتدا در پست دفاع چپ بازیکن نداشتیم

او در مورد تغییر پست برخی از بازیکنان گفت: ما از ابتدا در پست دفاع چپ بازیکن نداشتیم و سعی کردیم این نقطه را به شکلی پوشش دهیم. اینکه بعد از انجام شدن بازی یک نفر به سرمربی بگوید اگر این کار را می‌کردید بهتر بود خیلی ساده است، اما زمانی که باید تصمیم بگیرد کار بسیار دشوار است. بعضی اوقات با کادر فنی مشورت می‌کنم، اما گرفتن تصمیم نهایی بسیار مشکل است.


بیشتر بخوانید:

جدال حساس سپاهان و استقلال/ دربی آبی و قرمز این بار در خوزستان

سعداوی: فوتبال خوزستان سرشار از استعداد و نبوغ است

دربی خوزستان در غدیر برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار