مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند:

کمک مردم خیر روستای تکه به سیل زدگان

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: اهالی روستای تکه تاکنون ۴ وانت بار کمک به همراه ۶۰ میلیون ریال وجه نقد به مناطق سل زده استان‌های لرستان و گلستان کمک کرده اند.

کمک مردم خیر روستای تکه به سیل زدگانسید سعید میری مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری مسجد روستای تکه با کمک پایگاه بسیج خواهران و برادران، کانون هلال احمر، دهیاری و اهالی متدین این روستا از ابتدای فراخوان به صورت خودجوش ۴ مرحله به استان‌های سیل زده گلستان و لرستان نقدی و غیر نقدی کمک  کرده اند  که در شهرستان نهاوند پیش قدم و سر آمد هستند.
وی افزود این کمک ها  شامل مواد غذایی و خوراکی- بهداشتی و پوشاک  به وسیله ۴ وانت بار به همراه ۶۰ میلیون ریال وجه نقد با کمک جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری به جمعیت  هلال احمر استان لرستان تحویل و بین آسیب دیدگان توزیع شد .

میری اظهار داشت: در مرحله اول و دوم کمک‌ها هم بیش از ۴۰ میلیون ریال وجه نقد و مقداری پوشاک و جیره خشک غذایی به استان گلستان ارسال شد.

وی افزود : این میزان کمک توسط پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران کانون فرهنگی و هنری مسجد شورای اسلامی و دهیاری با کمک معتمدان و بزرگان این روستا جمع آوری شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد نهاوند با بیان دو نمونه از سخاوتمندی روستای تکه گفت: یکی از اهالی روستای تکه هزینه جشن تولد فرزندش و چند نفر نیز مبلغ یارانه خود را کمک کردند.

انتهای پیام/س

ارسال کمک مردمی به  مناطق سیل زده 

 

برچسب ها: سیل ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.