انتشار نتایج بنچمارک گوشی جدید سامسونگ یک روز پیش از رونمایی

نتایج آزمایش بنچمارک گوشی بعدی سامسونگ که قرار است فردا معرفی شود به همراه بعضی از مشخصات آن منتشر شد.

منتشر شدن نتایج بنچمارک گوشی بعدی سامسونگ یک روز قبل از رونمایی آنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ برای روز آینده یک رویداد برنامه ریزی کرده است که در آن موج دوم گوشی‌های هوشمند گلکسی A را معرفی خواهد کرد. احتمالا در این رویداد گوشی‌های گلکسی A80 و گلکسی A90 معرفی می‌شوند. تنها یک روز مانده به معرفی، گلکسی A80 از آزمایش بنچمارک با موفقیت گذر کرد و علاوه بر نتایج آزمایش، بعضی از مشخصات آن نیز منتشر شد.

گوشی هوشمند گلکسی A80 در آزمایش GeekBench با شماره مدل گلکسی SM-A805F حضور داشت. این گوشی دارای پرازنده SM 6150 است که گفته می‌شود جانشینی برای Snapdragon 675 SoC خواهد بود. در ضمن این تراشه با یک رم ۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند توانست در این آزمایش امتیاز ۲۴۸۸ را در بخش تک هسته‌ای و ۶۷۳۲ در بخش چند هسته‌ای از آن خود کند. در ادامه نتایج آن را مشاهده می‌کنید:

منتشر شدن نتایج بنچمارک گوشی بعدی سامسونگ یک روز قبل از رونمایی آن

شایعه شده است که گلکسی A80 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED است. این نمایشگر Full-HD+ هیچ ناچی در خود ندارد. زیرا برای قسمت دوربین این گوشی از یک طراحی دیگر استفاده شده است. در این گوشی از یک مکانیزم کشویی چرخان برای محل دوربین سه‌گانه آن استفاده شده است. از این دوربین سه‌گانه برای تماس تصویری و عکس‌های سلفی نیز می‌توان استفاده کرد.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی شارژ سریع است. ما امیدواریم که فردا پس از معرفی رسمی این گوشی (یا گوشی‌ها) بالاخره آن را به طور کامل بشناسیم. این گوشی ادامه دهنده مسیر میان رده‌های سامسونگ است. گوشی‌های میان رده علاوه بر داشتن کارایی مناسب، قیمت به صرفه‌ای نیز دارند. البته هنوز اطلاعات کافی از قیمت آن در دسترس نداریم.

منتشر شدن نتایج بنچمارک گوشی بعدی سامسونگ یک روز قبل از رونمایی آن

بیشتر بخوانید: سود هنگفت سامسونگ و اپل از ممنوعیت فروش محصولات هوآوی در آمریکا


انتهای پیام/

نتایج بنچمارک و مشخصات گوشی گلکسی A80 منتشر شد

 
برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار