بازگو کردن تقویم کاری، قابلیت جدید دستیار صوتی گوگل

دستیار صوتی گوگل از این پس قادر است تقویم کاری کاربران خود را بازگو و به برنامه‌ریزی هرچه بهتر کاربران کمک کند.

بازگو کردن تقویم کاری، قابلیت جدید دستیار صوتی گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام گوگل با افزودن قابلیتی جدید به دستیار صوتی خود، امکان بازگو کردن تقویم کاری در اختیار کاربران قرار داد. در واقع کاربران دستگاه‌های مختلف از این پس می‌توانند به سادگی برنامه کاری خود را با استفاده از قابلیت جدید دستیار صوتی گوگل تنظیم کنند. گوگل ساعاتی پیش با اعلام رسمی این خبر از هماهنگی کامل دستیار صوتی گوگل با اپلیکیشن‌های کاری اندروید و پلتفرم سازمانی گوگل خبر داد. امروز خبرهای خوبی از سوی دفتر مرکزی گوگل در سانفرانسیسکو ایالات متحده آمریکا به سایر نقاط جهان مخابره شد.

غول فناوری آمریکا با اضافه کردن این توانایی جدید به دستیار صوتی گوگل این بار نیز مثل همیشه کاربران خود را غافلگیر کرد و گامی دیگر در جهت افزایش رضایت خریداران و استفاده کنندگان از دستگا‌ه‌های هوشمند برداشت. قبلیت جدید دستیار صوتی گوگل در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ موجود است.

در نظر بگیرید در جلسه‌ای کاری نشسته‌اید و برنامه کاری خود را پس از پایان این جلسه به خاطر ندارید، در این زمان کافی است از دستیار صوتی گوگل کمک خواسته و به راحتی همه اطلاعات مورد نیاز خود را دریابید. بسیاری از افراد در طول روز به علت عدم برنامه ریزی مناسب زمان کافی برای انجام کاراهای روزانه خود ندارند و همین موضوع سبب به تعویق افتادن تعدادی از فعالیت‌های مهم کاری می‌شود، ولی حال با استفاده از دستیار صوتی گوگل به خوبی کارهای روزانه و حتی روزهای آینده قبل مدیریت است.

متاسفانه در حال حاضر این قابلیت با محدودیت مواجه است؛ یعنی کاربرانی که تمایل به استفاده به این قابلیت دارند باید در ابتدا برنامه‌های خود را با حساب کاربری گوگل هماهنگ کنند. در واقع شاخصه اول استفاده از این برنامه لزوم داشتن حساب کاربری در گوگل است.


بیشتر بخوانید: کلید امنیتی جدید گوگل دسترسی به حساب کاربری جیمیل را ساده‌تر می‌کند


انتهای پیام/

دستیار صوتی گوگل برنامه کاری شما را می‌خواند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.