فضائلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جنایت‌های آمریکا در دنیا بی سابقه است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی هیچ جنایتی وجود ندارد که واشنگتن در آن شریک نباشد.

جنایت‌های آمریکا در دنیا بی سابقه استمهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکلهایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رفتار طنز آمریکا بار‌ها در عمل نشان داد که ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند همچنین برای حفظ منافع خود حاضر به انجام بدترین جنایت‌ها هستند.

وی افزود: صرف نظر از جنایت‌هایی که کاخ سفید در کشور‌های دیگر انجام داد،  از ابتدای انقلاب اسلامی هیچ جنایتی وجود ندارد که واشنگتن در آن شریک نباشد؛ می‌توان از غائله‌هایی که در ابتدای انقلاب در نقاط مختلف ایران رخ داد، بحث جنگ تحمیلی، حمله نظامی در ماجرای اواخر جنگ، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، محاصره اقتصادی که از آغاز انقلاب داشتند نام برد که هر چه به جلو آمدیم بیشتر شد.

فضائلی در ادامه تصریح کرد: آمریکا انواع و اقسام جنایت‌ها و ترور‌ها را در کشور ما با کمک منافقین انجام داد که امروزه مورد حمایت واشنگتن هستند و اکنون قیافه انسان دوست دارانه‌ای را به خود می‌گیرد و گمان می‌کند که مردم دنیا و ایران ابله هستند که حرف‌های آن‌ها را باور کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مردم ما در مقابل اقدامات عوام فریبانه آمریکا هوشیار هستند، مطرح کرد: ملت ایران کاملا متوجه دستکش مخملی که روی پنجه‌های خون آلود کاخ سفید کشیده شده است، هستند و به هیچ عنوان فریب آن‌ها را نمی‌خورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار