همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی سراسری در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در اطلاعیه‌ای از مردم خواست در راهپیمایی جمعه این هفته در حمایت از سپاه پاسداران شرکت کنند.

راهپیمایی سراسری  در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، راهپیمایی  روز جمعه ۲۳ فروردین همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های  تروریستی در استان همدان برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است:
به اطلاع مردم شریف و حماسه ساز استان همدان می‌رساند، همانگونه که مستحضرید، رئیس جمهور منفور و نادان آمریکای جنایتکار، در اقدامی غیر قانونی و نابخردانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی معرفی کرده است. بی شک خدمات شایسته و فعالیت‌های سرافزازانه سپاهیان جان بر کف در طول ۴۰ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و همه ملت عزیز ایران همیشه قدر جان فشانی‌های سپاهیان عزیز را می‌دانند و اینگونه اقدامات مکرر رژیم مستکبر آمریکا و صهیونیسم بین الملل، ذره‌ای از وفاداری سپاهیان عزیز و وحدت و یکدلی مردم را کم نخواهد کرد و یقینا اینگونه اقدامات سخیف و غیر عقلانی از سوی دولت مفسد آمریکا، این شیطان بزرگ، هویت غیر منطقی و لا ابالی گری آمریکا را در جهانیان بیش از پیش اثبات می‌نماید.

به همین مناسبت راهپیمایی سراسری ملت عزیز ایران پس از اقامه نماز جمعه ۲۳ فروردین برگزار خواهد شد. از قشر‌های مختلف مردم دعوت می‌شود در این مانور قدرت سیاسی اجتماعی ایران عزیز شرکت نمایند.

انتهای پیام/د.ا

راهمپیمایی در حمایت  از سپاه پاسداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار