کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک جاسازشده در گوجه فرنگی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک که در بار گوجه فرنگی مخفی شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، خودروی حامل مواد مخدر و مسیر ترددی وی را شناسایی و در عملیاتی ویژه در ورودی شهر کرمانشاه آن را متوقف کردند.

سرهنگ دلیری  بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، ۳۰ گیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در پوشش محموله تره بار و در داخل گوجه فرنگی جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنین از دستگیری راننده کامیون و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان از ادامه یافتن تحقیقات برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با این محموله خبر داد و از شهروندان خواست فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

 

کشف ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار