سپاه برهم زننده تصمیمات ناجوانمردانه استکبار در منطقه است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: سپاه عامل برهم زننده تصمیمات ناجوانمردانه استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است و توطئه‌های شومی که برعلیه مسلمانان می‌شود را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور در سپاه ناحیه جلفا به منظور حمایت و قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تنه در مقابل خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان ایستاده است و تهمت زدن به پاک‌ترین نهاد فرهنگی و نظامی دنیا، ذلت و خواری را برای آمریکا به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های سپاه برای مقابله با توطئه‌های استکبار، گفت: سپاه عاملی است که تصمیمات ناجوانمردانه استکبار را بهم می‌زند و دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که تا سپاه و فکر سپاهی در ایران وجود دارد، این کشور اسلامی در جعرافیای خاورمیانه مقتدر باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: افتخارم این است که از سپاه وارد امور اجرایی کشور شده ام و با افتخار به این موضوع ایمان راسخ دارم که سپاه محبوب دلهاست.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه گفت: آمریکایی‌ها با تهمت به سپاه، خطایی کردند که انسجام گسترده مردم ایران را در پی داشت و ایرانی‌ها با وحدت و همدلی از سپاه پاسداران حمایت خواهند کرد.

نریمان اظهار کرد: نگاه شهیدحججی و دیگر شهدا، نشأت گرفته از اهتمامی است که در سپاه برای کار‌های فرهنگی، صورت گرفته است و پاک بودن این نهاد را می‌رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به امدادرسانی سپاه در سیل‌های اخیر کشور، عنوان کرد: سپاه نشان داده است که در مواقع نیاز می‌تواند به یک نهاد اجتماعی نیز تبدیل شده و در خط مقدم خدمت رسانی قرار بگیرد.

نریمان افزود: علی رغم توطئه‌های استکبار جهانی از بدو شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاهیان قدرتمند و سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی با پشتیبانی ملت ایران در جغرافیای خاورمیانه با اقتدار ایستاده اند.

وی تصریح کرد: صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی نشأت گرفته از اقتداری است که هم اکنون در کشور و منطقه داریم و از این به بعد هم با صلابت بیشتر در مقابل اسکتبار جهانی خواهیم ایستاد.

نریمان تاکید کرد: داعش پرورش یافته اسکتبار است و اینکه داعش با رشادت سپاه پاسداران شکست خورده است، چرایی دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران را نشان می‌دهد.

نریمان افزود: مطمئن باشید، این اقدام ترامپ همانند سایر اقدام‌های مشابه، یک حرکت نمایشی برای تأثیر در انتخابات رژیم اشغالگر صهیونیستی بود.

وی در پایان گفت: ترامپ از این اقدام خود پشیمان خواهد شد و این اقدام بدون شک انسجام ملت ایران بر علیه دشمنان را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است:مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس در یک حرکت خودجوش برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در سپاه ناحیه جلفا حضور یافته و از ایثارگری پاسداران انقلاب اسلامی، قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/ش

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تنه در مقابل خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان ایستاده است

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.