امام جمعه مشهد:

حمایت از سپاه مانور همبستگی ملی مقابل آمریکا ایجاد کرد

امام جمعه مشهد گفت: اقدام آمریکا در داخل کشور به یک مانور ملی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شد.

حمایت از سپاه مانور همبستگی ملی مقابل آمریکا ایجاد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد ظهر پنجشنبه در تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه‌های علمیه مشهد که در مدرسه نواب برگزار شد گفت: دشمنان طی ۴۰ سال گذشته از هیچ توطئه‌ای علیه انقلاب فروگذار نکرده اند، اما در همه این سال‌ها نقشه‌های آن‌ها با هوشیاری مردم و سپاه پاسداران خنثی شده است.

وی افزود: طبق آیات قرآن کریم توطئه و فتنه‌های کافران همانند خاکستر در برابر تندباد است و در طول عمر جمهوری اسلامی ایران نیز نقشه‌های آنان دقیقاً مانند خاکستر در یک روز طوفانی بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: امام راحل در روز‌های ابتدایی جنگ فرمودند «اگر سپاه نبود کشور نیز نبود» که این جمله تضمین کننده هویت این نهاد مقدس به شمار می‌رود و امروز باید گفت اگر سپاه نبود سفره انقلاب نیز جمع شده بود.

علم الهدی با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: این اقدام یا در جهت ایجاد اختلاف در داخل کشور است تا میان مردم و سپاه جدایی بیاندازد و یا در راستای برخورد با این نیروی ارزشمند است که اگر اینگونه باشد آن‌ها گور خود را کنده اند.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: این اقدام آمریکا در داخل کشور به یک مانور ملی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شد و حالا آمریکایی‌ها خوب می‌دانند سپاه مسئله یک کشور است.

وی تاکید کرد: دشمنان اگر بخواهند در قالب فتنه به کشور ضربه بزنند با اتحاد و همبستگی مردم مواجه می‌شوند، زیرا مردم ما در شرایط سخت همراه یکدیگر هستند که نمونه آن را در سیل اخیر در برخی شهر‌های کشور شاهد بودیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن در گام دوم انقلاب دست از توطئه علیه ایران برنخواهد داشت و آن‌ها مسیر گذشته خود را ادامه می‌دهند، زیرا تداوم حیات جمهوری اسلامی ایران را در نابودی خود می‌بینند و به همین دلیل دشمنی آن‌ها با ما تمامی نخواهد داشت.

علم الهدی تاکید کرد: اگر قرار باشد اقدامی علیه ملت ما انجام شود همه مردم سپاهی خواهند شد و در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

در برابر توطئه های دشمن، همه مردم ما سپاهی می شوند

 

منبع؛ مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.