نماینده، ولی فقیه در لرستان در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

فعالیت «خادم یاران» رضوی از روز‌های نخست سیل

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به فعالیت «خادم‌یاران» رضوی از روز‌های نخست سیل در لرستان، گفت: مردم استان از آستان قدس انتظار حمایت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم‌آباد ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با تقدیر از تولیت آستان قدس رضوی که آغاز کار و فعالیت خود را با خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان شروع کردند، اظهار داشت: حادثه سیل وقتی اتفاق افتاد، «خادم یاران» امام رضا (ع) جزء اولین کسانی بودند که در صحنه حاضر شدند و در مرحله اول مسئله امداد رسانی را آغاز کردند، جان مردم را نجات دادند و در مرحله دوم مسئله توجه به مسائل و نیاز‌های اولیه سیل زدگان مانند اطعام، آب، آذوقه، پتو و… را تأمین کردند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی آستان قدس در مناطق سیل زده لرستان بسیار وسیع و گسترده بوده است، به طوری که قرارگاه امام رضا (ع) به عنوان مهم‌ترین قرارگاه در منطقه شناخته شده است، ادامه داد: سیل زدگان خدمات آستان قدس را به عنوان تبرک از باب اینکه از وجود مقدس امام رضا (ع) متبرک شوند، دریافت می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، بیان داشت: این امر برای مردم ولایتمدار لرستان بسیار ارزشمند، دلپذیر و دلچسب بوده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم از ولایت انتظار دراند، از رهبری و دستگاه مربوط به امامت و ولایت انتظار دارند چرا که وجودشان و خون بدنشان با ولایت آمیخته است و از این رو قطعاً همچنان که آستان قدس رضوی در قضیه زلزله کرمانشاه خدمات ماندگاری را ارائه داد، حتماً کرامت و کرم امام رضا (ع) و اراده بلند تولیت آستان قدس رضوی که فرمودند اولویت کار رسیدگی به سیل زدگان است، کار ارزشمند و تأثیر گذاری در استان به یادگار خواهد بود.

وی، افزود: هزار نفر از «خادم یاران» امام رضا (ع) در لرستان در صحنه هستند و جلوه فعالیت آن‌ها در بخش‌های مختلف می‌بینیم. انتهای پیام /ا

هزار نفر از «خادم یاران» امام رضا (ع) در لرستان هستند

برچسب ها: آستان قدس رضوی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار