برگزاری نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش در آران وبیدگل

نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش و آثار تفحص شده از شهدا با همکاری گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش، گروه ۹ پدافندی و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در این شهرستان برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش و آثار تفحص شده از شهدا در آران و بیدگل برپا شده است.

حسین لقب دوست مسئول برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش و آثار تفحص شده از شهدا در سه بخش فرهنگی شامل تابلو‌های عکاسی و نقاشی از هنرمندان آران و بیدگل، آثار تفحص شده از شهدا و ادوات جنگی شامل پدافندی و نیروی زمینی ارتش در آران و بیدگل برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش، گروه ۹ پدافندی و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برپا شده است، ابراز داشت: نمایشگاه بر پا شده گوشه‌ای از قدرت نظامی و بازدارندگی ایران اسلامی را در کنار آثار شهدای شهرستان و محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته است.

لقب دوست تاکید کرد: عکس‌های مربوط به هیئات مذهبی آران و بیدگل در طول سال‌های دور و نزدیک و فعالیت‌های فرهنگی هیئات از دیگر آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

مسئول برگزاری نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی جوانان با قدرت بازدارندگی ایران را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه بیان کرد و گفت: این نمایشگاه تا ۲۵ فروردین ماه در خیابان حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل دایر است.

انتهای پیام/م

 

نمایشگاه پدافندی نیروی زمینی ارتش در آران وبیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.