تظاهرات ضد آمریکایی در سراسر استان مرکزی

مردم استان مرکزی با برپایی تظاهرات ضد آمریکایی اقدام تروریستی خواندن سپاه را محکوم کردند.

تظاهرات ضد آمریکایی در سراسر استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مردم شهرهای مختلف در سراسر  استان مرکزی پس از اقامۀ نماز جمعه با برپایی  تظاهرات ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خشم و نفرت خود را از این اقدام  شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل، فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش گذاشتند.

مردم بزرگ و ولایتمدار استان مرکزی ، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده خواه امریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد 'ایران اسلامی یکپارچه سپاهی'  و مرگ برآمریکا ,مرگ بر اسرائیل و آمریکا ننگت باد را سر دادند وبه دشمنان انقلاب نشان دادند دست از حمایت انقلاب بر نخواهند داشت.

مردم در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کردندسپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.

 

این مراسم درشهر اراک، پس از اقامه نماز جمعه ازجلوی درب مصلای بیت المقدس اراک به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تظاهرات ضد آمریکایی بعد از نماز های جمعه در استان مرکزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.