آیت الله دری نجف آبادی:

تروریست ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی ایران است/ اعتماد نکردن به بیگانگان از نکات مورد تاکید رهبری است

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت:تروریست ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

تروریست ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی ایران است/ اعتماد نکردن به بیگانگان از نکات مورد تاکید رهبری استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با اشاره به حادثه تروریستی در زاهدان و سربریدن کودک شیعه در عربستان توسط وهابی‌ها و تسلیت گفتن به خانواده آن‌ها گفت: تروریست ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و مردم راه خود را خوب می‌شناسند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: یک عده تروریست جنایتکار علیه نظام ما جمع میشوند و با اقدان ضد انسانی ماشین پر از مواد منفجره را میزنندبه اتوبوس پاسداران مرزدار ما که از ماموریت مرزبانی برمی گشتند و اتوبوس رامنفجر می‌کنند و بیش از ۲۷ نفر از این عزیزان را شهید می‌کنند و دشمنان ما همزمان جشن می‌گیرند.

وی اضافه کرد: جنایت دیگر‌ی هم که جنایتکاران سعودی و وهابی انجام دادند و زکریا الجابر کودک عربستانی را به خاطر شیعه بودن در مدینه منوره سر بریدند و مظلومانه به شهادت رسید ماهیت وهابیت و فرهنگ و هویت آن را نشان میدهد و کسانی که دیروز علی اصغر امام حسین (ع) را شهید کردند امروز کودک شش ساله را به دلیل صلوات بر محمد و آل محمد شهید میکنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: استاندارد غرب و آمریکا در این زمینه‌ها دوگانه است و هر جا منافعش اقضا کند از تروریسم حمایت می‌کند وبا این اعمال و آمریکاو آل سعود و وهابیت تکفیری چگونه قابل اعتماد اند.

وی با اشاره به پیام رهبری درباره ۲۲ بهمن و نظام اسلامی بیان کرد: گام‌هایی در این ۴۰ سال گذشته برداشته شده، اما آرمان‌ها هنوز صددرصد به نتیجه طلایی و لازم نرسیده و اقداماتی برای دهه و دهه‌های آینده در سال‌های آینده نیاز است که رهبری در تجزیه و تحلیل شرایط این ۴۰ سال به عنوان گام دوم معرفی نموده که در رابطه به امیدی است که به آینده و به همت بلند همه وجوانان غیرتمند و شجاع دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اصول انقلاب اسلامی قابل تغییر نیست و ما باید این اصول را حفظ کنیم تا در جهت تحقق آرمان‌های رهبری توسعه و پیشرفت علمی، معنوی و فناوری همت دولت اسلامی و عدالت جزایی مبارزه با فساد گام جدی برداریم.

اعتماد نکردن به بیگانگان از نکات مورد تاکید رهبری است

وی اظهار کرد: نکته مورد عنایت رهبری این است که ما اعتماد به بیگانگان، به اروپاییان با آمریکایی‌ها اعتماد نکنیم با اروپایی‌ها مذاکره کنیم، اما امید و اعتماد به آن‌ها نداشته باشیم و واقعا هم همینطور است هر چه ما به خودمان تکیه و تلاش کردیم موفق بوده و هرچه به امید دیگران باشیم عقب می‌مانیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به صنایع استان مرکزی گفت: باید به خودمان تکیه کنیم و دست به دست هم بدهیم و از سران قوا خواهش می‌کنم که با تکیه بر توان داخلی به صنایع نگاه کنند، مبارزه با فساد، حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف، سوءاستفاده و خصوص سازی غلط، مصرف بی‌رویه انرژی‌ها واسراف مبارزه کنند وان شا الله با امید خداوند و اعتماد به نفس ملی تلاش مضاعف را دنبال و خدا را یاری کنیم و قطعا خدا آن ملتی بزرگ راه یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: از همه عزیزان در سراسر میهن اسلامی مخصوصاً در استان مرکزی بالاخص در شهر اراک به خاطر حضور آگاهانه و با احساس مسئولیت مردمی جوانان غیرتمند و شجاع در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شورای هماهنگی، صدا و سیما رسانه‌ها داخلی خارجی همه کسانی که در این مسیر آگاهی رسانی تلاش کردند صمیمانه تشکر می‌کنم و انشالله همیشه خداوند ثبات قدم معرفت بصیرت را به ملت ما عنایت کنند.

امام جمعه اراک سالگرد شهادت آیت الله محلاتی، سالگرد ارتحال حضرت ام البنین مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل عباس و روز تکریم مادران و همسران شهدا، سالگرد شهادت شهید سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله لبنان و شهادت شیخ راغب حرب را گرامی داشت و برایشان از خداوند طلب علو درجات را درخواست کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.