آیت الله دری نجف آبادی:

۲۲ بهمن قدرتمان را به رخ جهان می‌کشیم

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: ۲۲ بهمن قدرتمان را به رخ جهان می‌کشیم.

۲۲ بهمن قدرتمان را به رخ جهان می‌کشیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک ضمن تبریک ایام دهه فجر به امام عصر رهبر معظم و مردمگفت: آماده باشید برای ۲۲ بهمن قدرت مان را به رخ جهان بکشیم و به ترامپ و دنیا نشان بدهیم روی پای خود ایستاده ایم و تحریم نمی‌تواندما را از پای درآورد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: منافقین وآمریکائی‌ها همواره تبلیغ می‌کردند نمی‌گذاریم انقلاب دهه اول را هم ببیند و ترامپ می‌گفت: نمی‌گذاریم دهه فجر را جشن بگیرند و به کوری چشم آن‌ها دهه چهلم را جشن می‌گیریم و قدرت اسلام را به آن‌ها نشان خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ما ولایت داریم وحدت داریم و از خدا می‌خواهیم دشمنان را ذلیل و خوار کند و جمهوری ایلامی ایران و محور مقاومت را مشمول رحمت خود قرار دهد.

فداکاری چهل سال پیش امام و علما و مردم باعث این قدرت جدید و یکپارچه اسلامی شد

امام جمعه اراک ادامه داد: فداکاری چهل سال پیش امام و علما و مردم باعث ایجاد یک قدرت جدید و یکپارچه اسلامی قدرتمند در دنیا شد که بزرگترین کار ممکن بود وبا پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسلام ولایت، اسلام قرآن و اسلام مردم سالاری دینی را در دنیا ایجاد کرده ایم نه اسلام دیکتاتور‌ها ونه اسلام آمریکایی و این کار بزرگی است.

وی بیان کرد: پیامبر در جنگ خندق به سلمان فرمودند: مردان فارس علم را اگر در ثریا هم باشد دست خواهند یافت و امروز فرزندان سلمان زمان خمینی کبیر قیام به حق کرده اند وملت بزرگ ایران ندای مرد قیام کننده از قم را لبیک گفته اند و این نمونه‌ای است از حکومت حضرت مهدی و آغازی برای قیام امام زمان عج است و همه مردم منتظر طلوع خورشید حقانیت از مکه هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جایگاه قم در احادیث اظهار کرد: از ۱۰۰ کشور در قم طلبه داریم وعلوم قرآن و جهان اسلام از شهر قم منتشر میشود و این نفس قدسی علما و بزرگانی است که از اراک به قم هجرت کرده اند و اگر جوانان ما این راه را ادامه بدهند قدرتی در جهان اسلام به وجود خواهد آمد که کسی جرات جسارت نخواهد داشت.

حکومت ما حکومت مسئولیت پذیری و حکومت تعهد است

وی با بیان اینکه حکومت ما حکومت مسئولیت پذیری و حکومت تعهد است باید بامسئولیت پذیری و دوری از فساد به مردم خدمت کنیم و باید احساس وظیفه و مجاهدت سیاسی، علمی و اقتصادی به دور از فحشا و منکرات داشته باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: ما حضرت زهرا، ولایت و وحدت داریم و از خدا می‌خواهیم دشمنان را ذلیل و خوار کند و جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را مشمول رحمت خود قرار دهد و بین ما و حضرت زهرا و اهل بیت جدایی نیاندازد و ما را مورد شفاعت حضرت زهرا قرار دهد

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.