آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک؛

حضور گسترده مردم در ۹ دی تلاش دشمنان در فتنه ۸۸ را ناکام گذاشت

امام جمعه اراک گفت: حضور گسترده مردم در ۹ دی تلاش دشمنان در فتنه ۸۸ را ناکام گذاشت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: دشمنان نظام و اسلام در فتنه ۸۸ با تبلیغات گسترده تلاش کردند به انقلاب اسلامی و اتحاد مردم ضربه بزنند، اما با بصیرت و حضور گسترده مردم در ۹ دی و دفاع ملت از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری این دسیسه‌ها ناکام ماند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملتی است که با حضوری آگاهانه در صحنه، نقشه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را برای ایجاد تفرقه در صفوف مردم و مسئولان نقش بر آب کردند.

وی اضافه کرد: ضروری است مردم ایران در سراسر کشور به خصوص استان مرکزی هر سال با شکوهتر از قبل مراسم روز بصیرت را برگزار کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: مشکلات و ضعف‌هایی در کشور وجود دارد و این موضوع‌ها ربطی به بیگانگان ندارد و خودمان می‌توانیم مشکلات را با تکیه بر توان داخلی حل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط اتوبوس دانشگاه آزاد بیان کرد: حادثه سقوط اتوبوس دانشگاه آزاد تلخی بود و لازم است با نظارت بیشتر از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

انتهای پیام / ج

خطبه‌های نماز جمعه هفتم دیماه ۹۷ اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.