آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

بازداشت ظالمانه خبرنگاران نماد آزادی آمریکایی

امام جمعه اراک بازداشت ظالمانه خبرنگار مسلمان شبکه پرس تی را نماد آزادی آمریکایی دانست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک ضمن محکوم کردن بازداشت خبرنگار مسلمان شبکه پرس تی گفت: این بازداشت ظالمانه نقض حقوق بشر و نقض آزادی و نمونه جنایات آمریکاست.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ضمن اینکه رابطه‌ی کشور ما با همه کشور‌ها علی الخصوص کشور‌های همسایه بسیار صمیمی است باید هم ملت ما و هم تمامی کشور‌های دنیا از خدعه‌های آمریکا اگاه باشند.

نمایندگان باید از تولید ملی حمایت کنند

وی با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: با توجه به مشکلات پیش روی دولت و تحریم‌ها نمایندگان ما باید حتما  مصالح کشور را حفظ  و از تولید ملی حمایت کنند و از نمایندگان و مسئولان تقاضا داریم که تولید ملی که باعث آبادی کشور میشود را جدی بگیرند و  از  مردم  هم می خواهیم حمایت کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: کشور با حمایت از تولید ملی و توزیع عادلانه تقویت میشود و از مسئولین و دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم تا بر این دو مهم نظارت دقیق داشته باشند و نبایدبه غارتگران اجازه دهیم  حقوق ملت را از بین ببرند و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی باید در این خصوص مدیریت کنند و در این راستا درسال آینده باید به اشتغال و بهداشت و اموزش توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها درطول دوران انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: چه در زمینه آموزش چه مسکن و راه سازی و در تمام زمینه‌ها کارنامه انقلاب درخشان است.

وحدت کلمه رمز موفقیت و پیروزی ملت شریف ایران بر دشمنان

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی رمز موفقیت و پیروزی ملت شریف ایران بر دشمنان را وحدت کلمه و حضور در صحنه‌ها و پایبندی به اسلام و امام و رهبری دانست وتصریح کرد: همه مردم باید با هم همدل و همراه باشند و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را منسجم و همدل جشن بگیرند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ویژگی‌های رهبر انقلاب گفت: هیچ جای دنیا رهبری به فرزانگی و دانایی رهبر ایران ندارد و در زیر آسمان گردون به برکت عاشورا و عنایات امام زمان و بصیرت رهبری به راه خویش ادامه می‌دهیم.

باید به شهامت ملبسین به لباس خدمت گذاری مردم افتخار کرد

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سقوط هواپیمای ۷۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران مرگ شهادت گونه ۱۵ نفر از نیرو‌های ارتش را به خانواده آن‌ها تسلیت گفت و اظهار کرد: باید به شهامت ملبسین به لباس خدمت گذاری مردم مثل بسیج و سپاه افتخار کرد.

وی همچنین با اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا بر ترویج سیره‌ی حضرت فاطمه سلام الله علیها و ارزش‌های اخلاقی ایشان در زندگی امروز تاکید کرد.

ووو

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.