آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک؛

مردم ایران همچنان به آرمان‌های انقلاب متعهد و پایبند هستند

امام جمعه اراک گفت: مردم ایران همچنان به آرمان‌های انقلاب متعهد و پایبند هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: مردم نسبت به اصل انقلاب و شعار‌های اصلی انقلاب آرمان‌ها و اهداف انقلاب با گذشت ۴۰ سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همچنان وفادار و معتقد هستندو دلیل اصلی دشمنی‌های نظام سلطه با محوریت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پایبندی نظام و مردم به همین شعار‌ها و ارزش‌هاست.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: راه این انقلاب راه امام حسین و ائمه اطهار است نه راه ظالمان و مستبدان تاریخ؛ راه امام خمینی و راهی درست و روشن است نه راه رضاخان و امثال آن‌ها که از گمراهان بودند و با اصل انقلاب مخالفت می‌کردند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: در بیش از ۴۰ سال گذشته آمریکایی‌ها بیش از ۴۶ هزار مستشار نظامی در ایران و منطقه داشته اند، ولی اکنون در کجا قرار دارندو پیمان مردم ایران با انقلاب عهد و پیمانی خدایی است که در آن تمام موازین شرعی رعایت می‌شود.

باید از مدیران لایق و شایسته در مدیریت امورات کشور استفاده شود

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: گاهی مشکلاتی هم به چشم می‌خورد برای این حل این مشکلات باید از مدیران لایق و شایسته در مدیریت امورات کشور استفاده شود باید مسئولیت‌ها بر اساس سوابق درخشان و معیار‌های دینی و انقلابی به افراد واگذار شود تا بتوانند بیت‌المال را حفظ کنند و در راه منفعت مردم از آن استفاده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب گفت: فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه و آثار ماندگار کتاب جزو واجب‌ترین کارهاست و انقلاب اسلامی قبل از هرچیز انقلاب فرهنگی و دانش پروری و ایران سرزمین دانشمندان و استان مرکزی سرزمین مفاخر است.

امام جمعه اراک فرارسیدن بیستم دی ماه سالگرد شهادت امیرکبیر و شهدای فرمانده ارتش و نیروی زمینی و وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.